سرمربی ذوب‌آهن:

از بازی ملوان 3 امتیاز می‌خواهیم/ توان مالی رقابت با مدعیان را ندارم

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید که مصدومیت سعید باقرپسند اتفاق ناراحت‌کننده‌ای برای او بوده است.

از بازی ملوان 3 امتیاز می‌خواهیم/ توان مالی رقابت با مدعیان را ندارم

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی ملوان حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: خیلی خوشحالم بعد از سالها به انزلی آمدم؛ برای یک مسابقه ورزشی. واقعا از اینکه استان گیلان در لیگ برتر نماینده دارد خوشحال هستم و ای کاش از شهر رشت هم یک نماینده می‌بود و دربی معروف در استان گیلان برگزار می‌شد. من سابقه مربیگری در داماش را دارم و دربی برگزار شده هم خیلی جذاب بود. برای تیم ملوان آرزوی موفقیت دارم، البته به غیر از بازی فردا که با ما بازی دارد.

وی افزود: بازی سختی خواهیم داشت. من اول فصل گفتم که بازی‌های امسال واقعا قابل پیش‌بینی نیست و همه تیم‌ها خوب تجهیز شدند و خوب یارگیری کردند و از حضور هواداران بهره می‌برند و ملوان هم تیمی است که هوادارانش هواداران پرشوری هستند و فردا به جذابیت بازی کمک خواهند کرد. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و با هدف، سه امتیاز را بگیریم چون مساوی به درد هیچ کداممان نمی‌خورد.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد هدف‌گذاری تیمش اظهار داشت: هدف من و بازیکنان هدف بزرگی است و می‌خواهیم ضمن حفظ رتبه سال گذشته، نیم نگاهی هم به بالای جدول داشته باشیم اما واقعا بودجه رقابت با تیم‌های مدعی را نداریم. شاید نزدیک ۹ تیم از بقیه جدا هستند و ۶-۷ تیم برای قهرمانی و سهمیه تجهیز شدند و بقیه برای رقابت و جایگاه مناسب. حالا ما سعی می‌کنیم رقابتی هم با تیم‌های مدعی داشته باشیم چون تیم خوبی هستیم و این را در سه بازی گذشته نشان دادیم. لازمه‌اش این است که اولین پیروزی را به‌دست بیاوریم و امیدواریم فردا این اتفاق بیفتد؛ ضمن احترام به تیم ملوان که بازی خوبی را ارائه می‌کند.

او درباره ملوان توضیح داد: آنها روی زمین بازی می‌کنند اما متاسفانه زمین بازی را که الان دیدم متناسب با نفرات ملوان نیست.  این تیم باید زمین بهتری داشته باشد تا خدایی نکرده مثل فجر پارسال شود. حیف است به‌خاطر زمین دچار نمایش مناسب نشود.

تارتار درباره غایبان تیمش در انزلی عنوان کرد: سعید باقرپسند یک ضایعه دردناک بود برای خود من. پارگی رباط صلیبی او خیلی ناراحت کننده بود. نه برای تیم بلکه برای خود سعید. او از نیم فصل گذشته به تیم ما اضافه شد و در این سن و سال شکوفا شد و خیلی تیم‌ها دنبالش بودند و در اوج آمادگی بود که این اتفاق برایش افتاد. یکی دو مصدومیت دیگر هم داریم که باید ببینیم فردا چه خواهد شد.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها