مدیرعامل سال‌های دور استقلال:

مرحوم حجازی گفت به سیاست می‌روم چون سیاسیون وارد فوتبال شده‌اند/ مشکل بلوکه شدن پول های ما در فیفا بود که باعث شده مربیان خارجی فسخ یکطرفه کنند و بروند

مدیرعامل سال‌های دور استقلال گفت: اکنون دیگر همه می دانند که مشکل بلوکه شدن پول های ما در فیفا بوده که باعث شده مربیان زیادی مثل استراماچونی، کالدرون، ویلموتس، برانکو و... فسخ یکطرفه کنند و بروند.

مرحوم حجازی گفت به سیاست می‌روم چون سیاسیون وارد فوتبال شده‌اند/ مشکل بلوکه شدن پول های ما در فیفا بود که باعث شده مربیان خارجی فسخ یکطرفه کنند و بروند

سید محمد کاظم اولیایی درباره گفته‌های اخیر نماینده خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: قبل از هر چیز می خواهم  خاطره ای از زنده یاد ناصر حجازی را برای آقای پژمانفر نقل کنم. روزی حجازی کاندیدای ریاست جمهوری شد و پرسیدند چرا این تصمیم را گرفته اید؟ او گفت دیدم سیاسیون به ورزش می آیند گفتم ما ورزشی ها هم پا در کفش آنها کنیم و به سیاست برویم.

وی ادامه داد: توقع جامعه ورزش از مجلس شورای اسلامی موارد دیگری است. اینکه طرح جامع نظام باشگاهداری به نتیجه برسد. اینکه مساله قانون حق پخش به نفع باشگاهها و فوتبال کشور تغییر کند. این ها همه سالهاست راکد باقی مانده‌اند و هیچ عزمی برای حل آنها نیست.

اولیایی افزود: اکنون دیگر همه می دانند که مشکل بلوکه شدن پول های ما در فیفا بوده که باعث شده مربیان زیادی مثل استراماچونی، کالدرون، ویلموتس، برانکو و... فسخ یکطرفه کنند و بروند. این ها همه به دلیل عدم تزریق به موقع منابع مالی بوده است و هیچ فرقی در ماهیت میان آنها نیست. اگر واقعاً بناست بررسی درباره یک موضوع صورت گیرد، باید کل کسانی که در 20 سال اخیر در فوتبال بوده‌اند  و مثلاً قرارداد با این افراد را بسته اند هم مورد رسیدگی قرار گیرند. به صورت مشخص فوتبالی ها می‌دانند که 20 میلیون دلار در فیفا چقدر می‌تواند به رشد و پیشرفت و توسعه فوتبال کشور کمک کند و امیدوارم راهکاری فراهم شود که این پول به کشورمان منتقل شود. واقعاً نمی دانم تا چه زمانی قرار است از هم ایراد بگیریم؟!

این پیشکسوت مدیریت فوتبال با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا فضای انتخابات فدراسیون فوتبال به این سمت و سوی رفته است. چرا نمی آییم ویژگی‌های مثبت افراد را ببینیم؟ الان دیگر موعد ثبت نام تمام شده است و باید دنبال ویژگی‌های مثبت کاندیداها باشیم، این فضای به وجود آمده در حال حاضر به فوتبال کمکی نمی کند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها