اولتیماتوم فدراسیون به بازیکنان تیم ملی

سخنگوی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد طبق آیین نامه با بازیکنانی که اظهارات آنها فضا را در مورد تیم ملی ملتهب کند، برخورد می‌شود.

اولتیماتوم فدراسیون به بازیکنان تیم ملی

اظهارات نظرهای متفاوت در مورد اتفاقات اخیر در خصوص نیمکت تیم ملی، دودستگی‌های زیادی ایجاد کرده است؛ اوج این دودستگی را که شاید خطرناک‌ترین آن هم باشد؛ میان بازیکنان تیم ملی شاهد هستیم. برخی از آنها در فضای مجازی به حمایت از اسکوچیچ پرداختند و برخی‌ها با سکوت خود، خبرساز شدند. البته اظهارات شب گذشته سردار آزمون این دودستگی را بیش از پیش علنی کرده و زنگ خطر را به صدا در آورد. به عقیده احسان اصولی اما همه چیز تحت کنترل است!

سخنگوی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا دودستگی ایجاد شده بین بازیکنان، اگر اسکوچیچ بماند مشکل ایجاد نمی‌کند، تاکید کرد: اختلاف دیدگاه و نظر همیشه بوده است. به هیچ‌عنوان نباید آن را دودستگی تلقی کنیم. وقتی چیزی به اسم منافع ملی مطرح می‌شود، همه اختلاف عقیده‌ها کنار گذاشته می‌شود. در گذشته چنین اتفاقات و اختلاف دیدگاه‌هایی بوده و آقای اسکوچچ هم در جلسه امروز به آن اشاره کرد. اما چیزی که شما دیدید یکدستی و تلاش برای اعتلای نام ایران بوده است.

صحبت‌های تند سردار و استفاده از کلماتی عجیب در برنامه فوتبال برتر تناقض زیادی با شرایطی که اصولی گفت دارد؛ سخنگوی هیئت مدیره در این خصوص یک درخواست از رسانه‌ها داشت: این‌ها حرف‌هایی است که گفته می‌شود. خواهش من از رسانه‌ها این است که به بعضی از این چیزها دامن نزنید. خواهش می‌کنم برای تیم ملی فضایی را فراهم کنیم که اگر اختلاف نظری هم باشد، عامل حل آن باشید. بنا به اظهار نظر اهل فن چنین اتفاقاتی سابقه داشته است. این‌ها به‌خوبی مدیریت می‌شوند. هر کسی نقشی دارد باید بر اساس آن عمل کند. خارج شدن از نقش‌های تعریف شده هم آسیب فردی دارد و هم جمعی.

او وعده برخورد با بازیکنان خاطی را داده و افزود: ترکیب تیم ملی با سرمربی است. منِ عضو هیئت‌رئیسه باید نقش خودم را ایفا کنم. با کسانی که بخواهند فضا را ملتهب کنند طبق دستور العمل برخورد می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رمضانی
    0

    هماهنگی اسکوچیچ و دلالیسم حاکم بر فوتبال ایران سر انتقال سعید صادقی به باشگاه موردنظرشان و تضمین دعوت به تیم ملی اثبات شده ماندن این شخص خلاف اخلاق و اصول حرفه ای فوتبال است چرا عده ای خود را به نفهمی می زنند وبرایش سینه چاک می کنند

  • مرد !
    0

    اقایانی که خالی کردن زیر پای بهترین مربی تاریخ فوتبال ملی ایران را نا مردی میدانند ،،واقعا با معرفت و مرد هستند ،،کدام مربی قول صد در صد سعود از مرحله گروهی را میدهد ؟؟!!ئ. اگر نتوانست ،چه حکمی ( پرداخت ضرر و زیان ) را قبول میکند !!؟؟و گرنه من اگر سر مربی بشوم ،قول سعود از مرحله اول را میدهم،،
    اگر اسکو برئد خدا کند به بدترین نتیجه تاریخ مواجهه شویم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها