حراست وزارت ورزش: دبیر باید پاسخگوی بی احترامی در مجمع کشتی باشد

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حاشیه‌های مجمع عمومی فدراسیون کشتی گفت که این رفتارها و برخوردهای ناپسند از سوی هیچ فردی زیبنده نیست و محکوم است.

حراست وزارت ورزش: دبیر باید پاسخگوی بی احترامی در مجمع کشتی باشد

مجید شهیدی با انتقاد از برخوردهای  صورت گرفته با معاون ورزش قهرمانی این وزارتخانه از سوی رییس فدراسیون کشتی در مجمع عمومی فدراسیون کشتی در روز شنبه 4 تیر گفت: اخلاق بالاترین ارزش را در مدیریت سازمانی و برخوردهای فردی دارد. متاسفانه رفتارها و برخوردهایی که در مجمع فدراسیون کشتی صورت گرفت کمتر بویی از اخلاق و رفتارهای اخلاق‌مدارانه داشت و قطعا محکوم است.

وی افزود: اینکه رییس جوان یک فدراسیون ورزشی بدون در نظر گرفتن شأن و جایگاه سازمانی و سن افراد با لفاظی باعث شود که ارزش‌های اخلاقی زیر سوال برود، قطعا شایسته مدیریت ورزشی در جمهوری اسلامی ایران نیست. متاسفانه آنچه رخ داده، بمعنی واقعی کلمه تراژدی و زیاده‌خواهی است که بدون تکیه بر رفتار و منش پهلوانی و تنها با هدف تحت فشار قراردادن برای رسیدن به هدف آن هم بوسیله هر ابزاری انجام شده است؛ موضوعی که تاکنون در ورزش کشور سابقه نداشته و قطعا نکوهیده است.

شهیدی ادامه داد: آقای دبیر باید بداند که توجه به اخلاق و ارزش‌های اخلاقی از مهمترین فاکتورهای مدیریتی در هر دولتی و خصوصا دولت مردمی سیزدهم است. اینکه رییس فدراسیون کشتی که همواره جلودار فرهنگ انسانی و اسلامی و منش پهلوانی بوده است، این‌گونه و بدون توجه به سن و سال آقای پولادگر بعنوان معاون وزیر ورزش رفتار و گفتار کرده، از نگاه ما قطعا یک بی‌احترامی است و آقای دبیر باید حداقل در فاکتورهای فردی واخلاقی پاسخگوی بی‌احترامی انجام شده باشد.

مدیرکل حراست وزارت ورزش با تاکید بر اینکه باید اخلاق بیش از هر چیزی در رفتار مدیران ورزشی ظهور و بروز داشته باشد، گفت: متاسفانه سطح رفتارهای انجام شده توجیه و دفاعی را برنمی‌تابد و امیدوارم که علیرضا دبیر به گونه‌ای در صدد جبران این اتفاق تلخ باشد تا حداقل بعنوان رییس  یک فدراسیون ورزشی پهلوان‌پرور نشان داده باشد که برای او هم اخلاق مهمتر از هر موضوع و چالش مدیریتی است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    6

    هی ززززرررررااات به فولادگر.

  • ناشناس
    4

    علیرضا دبیر خیلی رویش زیاد شده و پایش را بیش از گلیمش دراز می کند! آقای دبیر! به مقام مافوق خود در وزارت ورزش (معاون قهرمانی وزارت ورزش) احترام نمی گذاری حداقل به بزرگتر خود احترام بگذار!

  • سیاوش سلطان
    0

    ✍ دیگ به دیگ میگه روت سباه !!
    علیرضا دبیر ، فرشاد سهیلی وزارت ورزش و دست پرورده خودتان است !!!
    تا وقتی به مردم می تازد و یکه تاز حیف و میل و رانت است حراست ساکت است !!
    وقتی به هرم سازمانی می تازد حراست از اخلاق صحبت می گند !!
    جل الخالق !!!
    حراست مسئولیت امتیت سازمان را دارد نه نوکر تمام قد راس هرم ، چون کشور بر سازمان اولویت دارد
    حراست ها ، نوچه های سازمان هستند و این خلاف تاسیس حراست برای اهداف سازمان است ⛏🔥

  • ناشناس
    0

    همه تون سروته یک کرباسید و لیاقت این جایگاه ها را ندارید

  • دلتنگ
    0

    شما نگران کشتی باشید اینا از پس هم بر میان به گفته خودشون ملا زاده هستن کم نمیارن با احترام به کلیه ملا های با خدا

  • ناشناس
    0

    دوست گرامی سالهاست فرهیختگان و بزرگان علم و ادب پارسی گوی این مملکت فغان میکنند مدیریت اداره مملکت بیراهه میرود اداره مملکت فقط تجهیزات نظامی نیست بلکه مراودات و تعاملات اجتماعی و پرورش و ساختن انسانهای با دانش و با کفایت و با لیلقت نیز هست . این خوی پرخاشگری و تحکم و لوده گوئی و نامناسب صحبت کردن و همینطور با زور و قدرت بخواهیم نظر خودمان را به طرف مقابل تفهیم کنیم و از همه مهمتر دروغگوئی را مدیریت اداره مملکت به سر این ملت اورده اند این مطالب قایم به یک شخص نیست بلکه در تمام سطوح جامعه عربده کشی و زور گوئی و قدرت نمائی برای تفهیم و اثبات مطلب ذهن و دروغگوئی همه تبدیل به ارزش اجتماعی شده و اگر کسی این حالتها را نداشته باشد میگویند هالو – پپه – بز دل - بی دست و پا - و الفاظ دیگر . در جامعه ما شما حتی از باب نصیحت و بزرگی سن نمیتوانید به نانوا تذکر دهید نان را خمیر تحویل نده قابل خوردن نیست و یا به کارگر مزد بگیر خودت تذکر دلسوزانه بگوئی مطمئنا اگر شما را مورد ضرب و شتم قرارندهد با فریاد و توهین جواب دندان شکن بشما میدهند ؟ اینها واقعیت جامعه ما ایرانی هاست . در زمان گذشته دروغگوئی یک ننگ بود هیچ مدیرو مسئولی دروغ نمیگفت چرا که شایسته سالاری اصل انتخاب بود هیچ مدیری با کلاهبرداری و فریب پشت هیچ میزی نبود دانش نامه های انان همه حقیقی و صحیح بود همه از دانش سواد دانشگاهی و بینش صحیح اجتماعی برخوردار بودند و چون در اثر لیاقت و کفایت مسئولیت داشتند لذا در تعامل و گفتگو با دیگران همیشه و در راس ان ادب و متانت و راست گوئی و عشق و خدمت به وطن سر لوحه این تعاملات بود . دوست گرامی ارزش های اجتماعی را مدیران کلان این مملکت عوض کردند وقتی یک نفر بی لیاقت و با رانت های مختلف و لابی های مشکوک با پوشیدن پیراهن یقه گرد سفید و گذاشتن ریش و یک رشته تسبیح بدست به شغلهای اداری و اجتماعی دولتی منصوب میشوند ثمره و خروجی این انتخاب اقای خاوری ها و حسن رعیت ها و هزاران مدیران معزول شده که میشناسید میشوند . مدیریتها در مملکت ما در هاله ای از ابهام است مدیران اکثرا چون ینش اجتماعی و کفایت مدیریتی ندارند برای برون رفت از یک جلسه و میتینگ و گردهم ائی دایم دروغ و دبل میگویند و در اخر چون چیزی برای گفتن ندارند با یک کلمه ( نمیتوانم بگویم محرمانه است . ویا امنیتی است ) جلسه را با فریب و دروغ جمع میکنند .اینجاست که اشخاصی مانند اقای دبیر که ظرفیت و توان صبوری را ندارند به خاکی میزنند و برای احقاق حقوق خود جواب دروغ و دبل را با عصبانیت و عدم کنترل ذهن خود پاسخ میدهند مضافا اگر ازنحوه و انتخاب طرف مقابل هم اگاهی داشته باشند و رزومه کاری گذشته او را هم بدانند نیز از نظر روانی شعله خشم و غضبش بیشتر میشود تا به طرف مقابل بفهمانند من ازشما بیشتر میقهمم و اگاهی دارم و تمام مطالب شما دروغ و نا صحیح است . اگر بخواهیم جامعه اداری و اجتماعی عاری از این تنش ها باشد قبل از هر اقدامی باید در انتخاب مسئول دقت نظر کنیم و شایسته سالاری را در نظر بگیریم . خود شایسته سالاری به مدیران ابهت کرامت و بزرگی و شکوه و عظمت میدهد و هیچکس نمیتواند در مقابل گفتار درست و منطقی و قانونی انان حرفی بزند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      کم گوی و گزیده گوی!

    • مصطفی
      1

      آقای دبیر حرف بی ربطی نزدند حق و حقوقی که مجلس برای فدراسیون کشتی درنظر گرفتند را مطالبه می‌کرد خوب بود مثل مترسک لال و کور بنشیند و چیزی نگوید حق گرفتنی است عملکرد آقای دبیر خوب بود او خوب می‌داند حق و حقوق فدراسیون کشتی را دارند پایمال میکنند ولذا بازبان خودشان با آقای پولادگر صحبت کرد باید منطقی فکر کنیم نه احساسی همین مدیران بی کفایت هستند که مشکل برای مملکت درست می‌کنند.

  • gaber
    0

    اصلا با زبان خوش حریغ نمیشی با زبان دبیری هم حریف نمیشی با چه زبنی نمیدانم بهرحال خودم هم از زبان و سخن دبیر زیاد خوشم نمیاید ولی مسئول ورزش باید بداند کشتی گیر همینگونه هست گاهی تو میگوید گاهی شما گاهی بده گاهی بدهید گاهی بیخود کردی گاهی غاط کردی . خوب کسی که هم فرهنگ سخنوری و هم جوانمردی و هم عدالت جویی را داسته باشه کجا هست که در کشتی دنبالش میگردید . هیچ گونه پاسخی دبیر نداره چون پرورش یافتگان خودتان هست و خودتان هم با نوشتار سعی در فرهنگی بودن دارید دوکلمه اگر در لایو زنده سخنی بگویی معلوم میشه چقدر سواد حرف زدن دارید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها