دعوای رئیس فدراسیون کشتی و معاون وزیر ورزش علنی شد/ ویدئو

مجمع عمومی فدراسیون کشتی، با درگیری لفظی رئیس فدراسیون با مشاور حسابرسی امور مجامع همراه شد.

دعوای رئیس فدراسیون کشتی و معاون وزیر ورزش علنی شد/ ویدئو

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون کشتی از ساعت ۱۴ به ریاست محمد پولادگر معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش آغاز شد.
شکرشکن مشاور حسابرسی در امور مجامع ایراداتی را به حسابرس فدراسیون وارد کرد که باعث اعتراض علیرضا دبیر و درگیری لفظی او با این مشاور حسابرسی شد. دبیر از شکرشکن خواست توضیحات خود را مستند اعلام کند.
وی گفت: آیا شما جزو انجمن حسابرسان هستید؟ من هم سال‌ها در این حوزه کار کرده‌ام و باید همه چیز را مکتوب ارائه دهید. با کلمات بازی نکنید، من می‌دانم که اشتباه است و آیا می‌توانید بند‌هایی را که ایراد می‌گیرید مستند ارائه کنید؟ روی هوا حرف نزنید، چون من هم می‌توانم بند‌هایی را مثال بزنم کسی چه می‌داند؟ به خدا اگر شما قانون را بدانید.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه گفت: جالب است در بند‌های حسابرسی اعضای هیئت رئیسه نباید امضا کنند، اما ما امضا کردیم، چیزی برای پنهان کردن نداریم. می‌گویید یک امضاء کم است؟ من نمی‌دانم شما قبلا کجا بودید که حالا اینجا نشسته اید؟
فدراسیون قبلا بیش از ۳۰ میلیارد بدهی مالیاتی داشته به جای اینکه بگویید آفرین که بدهی‌ها کم شده می‌گویید یک امضا کم است آن هم زمانی که امضاء لازم نبوده است؟
پولادگر درباره این اتفاقات به دبیر گفت: شما خودتان توهین می‌کنید و حرف می‌زنید. دبیر هم در واکنش به حرف پولادگر، گفت: من واقعا متاسفم.

برای تایید گزارش حسابرس در مجمع رای گیری شد که پولادگر و سعیدی دست خود را به عنوان موافق بالا نبردند که دبیر خطاب به پولادگر گفت: شما مخالف هستید؟ پولادگر پاسخ داد هر کسی اختیار خود را دارد. من از توضیحات قانع نشدم.
پولادگر خطاب به حسابرس، گفت: موضوع انتقال وجه و کتمان آن است که پاسخ ندادید چه اتفاقی افتاده است.
در ادامه دبیر پس از گزارش عملکرد و دستاورد‌های فدراسیون در سال ۱۴۰۰ خطاب به پولادگر گفت ما شش ماه شما را ندیدیم در حالی که باید بیایید و از نزدیک کشتی را ببنید تا متوجه سختی‌ها و کار‌هایی که شده است بشوید.

 

حجم ویدیو: 4.18M | مدت زمان ویدیو: 00:02:05 | دانلود ویدیو
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها