زندگی فوتبالیست‌های ایرانی روز به روز لوکس‌تر می‌شود/ دلبری با ساعت میلیاردی

دارندگی و برازندگی که می‌گویند همین است دیگر. از الف تا ی زندگی برخی فوتبالیست‌ها لوکس و درخشان است. اخیرا سردار آزمون و ساعت یک میلیاردی‌اش خبرساز شد.

زندگی فوتبالیست‌های ایرانی روز به روز لوکس‌تر می‌شود/ دلبری با ساعت میلیاردی

ساعت رولکس این لژیونر بایرلورکوزن آلمان با الماس تزئین شده است و زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد. اما او تنها لاکچری باز‌ فوتبال ایران نیست. در شرایط بد اقتصادی شاید حتی اشاره به زندگی لوکس برخی ستاره‌های فوتبال درست نباشد اما آگاهی از این موارد بد نیست تا بدانیم دقیقا در فوتبال ایران چه می‌گذرد. شاید نمایش زندگی لاکچری برخی فوتبالیست‌ها بخشی از روند رو به رشد میزان دستمزدها را نشان بدهد. 

ساعت لوکس دارم، پس هستم

زمانی ستاره‌های وطنی ماشین‌باز بودند اما الان در کنار آن ساعت باز هم شده‌اند. اکنون ساعت مچی بیش از هر چیزی در فوتبال ایران تبدیل به یک ترند شده است. سردار آزمون اولین ستاره‌ای نیست که با ساعتی گران‌قیمت خبرساز می‌شود. پیش از او ساعت مچی ۵۰۰ میلیون تومانی علی کریمی سوژه شده بود. رامین رضائیان، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش هم علاقه زیادی به برندهای لوکس ساعت مچی دارند. 

ساعت میلیاردی ستاره تیم ملی فوتبال سوژه شد

کفش‌هایم را از من نگیر

کفش‌های برند هم یکی دیگر از اجزای جدایی‌ناپذیری زندگی ستاره‌هاست. علی کریمی بازیکن اسبق پرسپولیس علاقه زیادی به پیاده‌روی دارد و هر چند وقت یکبار نقشه پیاده‌روی‌های طولانی خود را در صفحه مجازی‌اش منتشر می‌کند. کریمی برای این پیاده‌روی‌ها از کفش‌های بسیار گران‌قیمتی استفاده می‌کند که قیمت‌هایی عجیب و نجومی برای آنها ذکر می‌شود. البته در این شکی نیست که کریمی هم از لاکچری باز‌ترین فوتبالیست‌ها به شمار می‌رود که در ایران شناخته ‌شده است.  در این میان تنها چیزی که مدام هر چند وقت یکبار در رسانه‌ها سوژه می‌شود و انگار قرار نیست جذابیت خود را از دست بدهد ویلای گران قیمتش در لواسان است. 

 برند می‌خرم، پس خوش تیپم

آراستگی و شیک‌پوشی بخشی از برنامه‌های روزانه یک فوتبالیست است. قراردادهای میلیاردی می‌بندند و برای همین برای آنها تقبل کردن هزینه ۲۰ میلیونی جهت خرید یک ست ورزشی یا یک دست گرمکن برند اصلا سنگین نیست. البته صرف پول‌های میلیونی پای لباس‌های برند به معنای خوش‌تیپ بودن یک فوتبالیست نیست. گاهی اوقات نه تنها خوش‌تیپ نمی‌شوند، هیچ که ناهمگونی آیتم‌های پوشش، آنها را به سوژه طنز و شوخی تبدیل می‌کند. 

 آیفون بازها VS ورتوبازها

مگر می‌شود فوتبالیست بود و از خریدن گوشی‌های لوکس و بسیار گران‌قیمت خودداری کرد؟ از آیفون بازها که بگذریم به برخی از «ورتوبازها» می‌رسیم که برای خرید این گوشی تا ۷۰میلیون تومان هم هزینه کرده‌اند. اصلا اینطور بگوییم که آیفون بازها و ورتوبازها در فوتبال ایران حسابی با هم رقابت دارند. قدیمی‌ترین و البته گران‌ترین گوشی‌های بازار را می‌توانید دست فوتبالیست‌ها ببینید. 

 مردان پول

باز هم می‌رسیم به همان جمله ابتدای مطلب، «طرف هر چه دارد نوش جانش. در فوتبال زحمت کشیده و حقش است». اما در این میان چند نکته حائز اهمیت است. تفاخر و به رخ کشیدن مال و منال پدیده‌ای مذموم و غیرقابل پذیرش است به خصوص وقتی ستاره محترم با گوشی بسیار گران‌قیمت و لوکسش درباره وضعیت بد اقتصادی اظهار‌نظر می‌کند. اما به وقتش که برسد رفتار بسیار زشتی با طرفدارانش دارد حال چه برسد به این‌که بخواهد خیری از خودش به دیگران برساند. فلوید می ودر، بوکسور شهیر و ثروتمند آمریکایی که به «مرد پول» شهرت دارد علاقه زیادی دارد تا نماهای مختلفی از زندگی لوکس خود را در فضای مجازی به رخ مخاطب بکشاند، از کلکسیون اتومبیل‌هایش گرفته تا دسته‌های پول و ساعت و طلا و جواهر. مثل این‌که برخی از فوتبالیست‌های وطنی هم بدشان نمی‌آید یک مرد پول دیگر این بار در فوتبال ایران باشند.

منبع: روزنامه جام جم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • bhnam
    2

    چه خبره مگر چیکار می کنند این فوتبالیست های بی خاصیت انشالله که تو بازی اول جام جهانی ببازند دلمون خنک شه نکبت ها هیچ خاصیتی ندارن فقط میلیاردی پول می گیرن واز مالیات معاف اونوقت اون پزشک زحمتکش باید حتما کارتخوان داشته باشه تا یک وقت از مالیات معاف نشه تا کی بی عدالتی

  • ناشناس
    2

    نوش جونشون --- رانت که نخورده اختلاس هم نکرده زحمت کشیده و ریا هم نکرده -- خیلی ها هستند که لباس کهنه می پوشند پیشانی داغ میکنند چفیه ای هم حرام کرده و به گردن می اندازند صدها و بعضا هزاران میلیارد هم اختلاس کرده اند و در انگلیس و امریکا و استرالیا و اروپا سرمایه گذاری کرده اند

    نظرات شما -
    • 2

      اسکل مضرات فاصله طبقاتی را درک می کنی ؟ بعید میدونم .

  • ناشناس
    1

    بشریت رو به حماقت .وقتی این پولهای بی حد وحصر برای کارهای نه چندان مثمر ثمر برا بشریت هزینه می شود .

  • ناشناس
    0

    وقتی جای ارزشها عوض می شود عوضی ها باارزش می شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها