بیرانوند: نامنظم‌ترین اردوی تیم‌ملی است/ چرا اسکوچیچ باید بترسد؟

دروازه‌بان تیم‌ ملی فوتبال معتقد است که اردوی اخیر تیم‌ملی، نامنظم‌ترین اردوی سال‌های اخیر این تیم بوده است.

بیرانوند: نامنظم‌ترین اردوی تیم‌ملی است/ چرا اسکوچیچ باید بترسد؟

علیرضا بیرانوند درباره احتمال پیوستنش به پرسپولیس اظهار کرد: الان در اردوی تیم‌ملی هستم. من هنوز قراردادی امضا نکردم.

او درباره شرایط تیم‌ملی گفت: ان‌شاءالله اتفاقات خوبی رخ دهد. من بازی اروگوئه را از شما شنیده‌ام و چیزی نمی‌دانم. اگر شما مطمئن هستید، بروید و بازی کنید. این اولین اردوی نامنظم تیم‌ملی است. هنوز پنج، شش بازیکن به ما اضافه نشده‌اند. بعضی‌ها هنوز ویزای قطرشان صادر نشده است. از چهار بازی دوستانه به یک بازی دوستانه رسیده‌ایم. فدراسیون تمام تلاشش را کرد که بازی دوستانه خوبی فراهم کند اما متاسفانه قبلا هم ما نمی‌توانستیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. این فیفا دی، آخرین فیفادی برای بازیکنان تیم‌ملی است تا دو، سه هفته قبل از جام‌جهانی. ما تا الان هیچ بازی‌ای نداریم.

این بازیکن تیم‌ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا عازم قطر می‌شوند؟ توضیح داد: فردا احتمالا به قطر برویم. هیچ تیمی نیست که با آن بازی کنیم. الان فیفا دی شروع شده و ۱۴ روز دیگر به باشگاه‌های‌مان برمی‌گردیم. اگر قرار است بازی دوستانه انجام ندهیم، همین تهران تمرین کنیم و بازی درون تیمی انجام دهیم. شخصیت تیم‌ملی هیچوقت به این شکل نبوده است.

بیرانوند در ادامه ادعای جالبی درباره مدیران فدراسیون فوتبال کرد و گفت: اگر مجمع تمام شود، حس می‌کنم بعد از ۳۰ دقیقه چهار بازی دوستانه مشخص می‌شود. چرا چهارتا، ۱۰ تا بازی دوستانه مشخص می‌شود. تا الان فقط تمرکز روی مجمع بوده است. طبیعی است، منی که در فدراسیون کار می‌کنم، بازی دوستانه برای تیم‌ملی فراهم کنم ولی بعد از مجمع یکی دیگر بیاید و سودش را ببرد. این یک موضوع جدی است. ما یکی از بی‌برنامه‌ترین اردوهای‌مان را داریم. کادر فنی درخواست پنج، شش بازی دوستانه داشته اما هیچ کدام نهایی نشد. امیدوارم یک ساعت دیگر بگویند ۶ بازی قطعی شده که مطمئنم این اتفاق می‌افتد. تیمی که بازی دوستانه ندارد، شرایط سختی برای جام جهانی دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا واقعا فدراسیون فوتبال می‌تواند بعد از مجمع ۱۰ بازی دوستانه برای تیم‌ملی فراهم کند؟ بیان کرد: این کار راحت است. مسئولان فدراسیون الان خیال‌شان راحت است که تا شهریور امورات دست‌شان است.

دروازه‌بان تیم‌ملی در ادامه در پاسخ یه این پرسش که آیا تیم‌ملی بدون تدارکات لازم می‌تواند در جام جهانی شگفتی‌سازی کند؟ اظهار کرد: این به انگیزه ما بازیکنان برمی‌گردد که بتوانند خودشان را ثابت کنند که بدون بازی دوستانه می‌توانند خودشان را نشان دهند. زمانی نیست. ما کلا دو هفته می‌توانیم در اختیار تیم‌ملی باشیم اما هیچ چیز مشخص نیست. تمام تیم‌ها برنامه مشخصی دارند اما ما هیچ برنامه‌ای نداریم. من این را نباید بگویم اما باید بگویم که به جز اسکوچیچ، هیچ کدام از اعضای کادر فنی قرارداد ندارد.

بیرانوند در پایان درباره انفعال اسکوچیچ در قبال نامناسب بودن تدارکات تیم‌ملی توضیح داد: او دیروز مثالی زد. آدم موفق کسی است که اگر هزار مانع جلوی پایش بگذارند، راهش را پیدا کند. این را در مورد خودش می‌گفت. او همه موضوعات را با ما در میان می‌گذارد.  کسی که همه بازی‌هایش را برده نیازی به ترسیدن ندارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها