فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا

مسابقه فوتبال ایران و عراق احتمالاً بدون تماشاگر برگزار می‌شود

حسین سپهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت کشور از احتمال برگزاری مسابقه پیش روی تیم ملی کشورمان در مقدماتی جام جهانی با حضور محدود یا حتی بدون حضور تماشاگران خبر داد.

مسابقه فوتبال ایران و عراق احتمالاً بدون تماشاگر برگزار می‌شود

حسین سپهر فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت کشور درباره برخی نگرانی‌ها از حضور تماشاگران در بازی هفتم بهمن تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا، گفت: گزارش‌های دریافتی نسبت به افزایش ۶ برابری بیماران سرپایی در کشور نسبت به هفته گذشته حکایت دارد و در چنین شرایطی هرگونه تجمع فرهنگی و ورزشی احتمال افزایش شیوع سویه جدید اُمیکرون را به دنبال دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت کشور در ادامه به همه دست اندرکاران و مسئولان حوزه‌های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اصناف و بازار توصیه کرد قویاً از برگزاری هرگونه اجتماع پرهیز کرده و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در این محیط‌ها را افزایش دهند.

سپهر تأکید کرد: شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید با قوت و شدت و با نظارت بیشتر همه مدیران و مسئولان اصناف و متولیان بخش‌های مختلف کشور رعایت شود تا در پیک آینده بیماری گرفتار مشکلات بیشتر نشویم.   

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت کشور گفت: متأسفانه تست کرونای تعداد قابل توجهی از بازیکنان باشگاه‌های بزرگ کشورمان و همچنین همراهان تیم‌ ملی عراق مثبت اعلام شده که جای نگرانی دارد و برای همین از عزیزان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انتظار داریم که رعایت صددرصدی پروتکل‌های بهداشتی در مسابقه پیش روی تیم ملی را مورد توجه قرار دهند.

سپهر بر همین اساس خاطر نشان کرد که «ممکن است مسابقه پیش روی تیم ملی بدون حضور تماشاگران یا با ظرفیت خیلی محدود برگزار شود.»

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت کشور متذکر شد: مدیریت درست کرونا برای پیشگیری از پیک ششم و سویه‌ خطرناک بعدی نیازمند رعایت همه ضوابط بهداشتی و مساعدت، همراهی و همکاری همه بخش‌های کشور به ویژه اماکن پر جمعیت و تردد است.  

پیش از این اخباری مبنی بر موافقت با حضور قطعی ۱۰ هزار تماشاگر در بازی روز پنجشنبه تیم های ملی فوتبال ایران و عراق به شرط تزریق دو دُز واکسن منتشر شده بود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها