فرزام: قایقهای رویینگ قصه عجیبی داشتند تا به دستمان رسیدند

سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: انتظار داشتیم قایق‌های رویینگ به محض ورود به ایران به دستمان برسند و واقعاً این قایق‌ها قصه عجیبی داشتند. 

فرزام: قایقهای رویینگ قصه عجیبی داشتند تا به دستمان رسیدند

افشین فرزام در حاشیه تحویل قایق های رویینگ بیان کرد:  قصه عجیبی بود. دو سال پروسه خرید قایق ها و نقل و انتقالش طول کشید. انتظار داشتیم وقتی وارد ایران می شود، سریع به دستمان برسد اما آن هم دوسال زمان برد و هر بار به مرحله ترخیص می رسید مشکل جدیدی ایجاد می شد. خوشبختانه با کمک ریاست فدراسیون و دوستان، قایق ها به دستمان رسید. ۳۴ فروند است که ۱۴ قایق دو نفره و ۱۴  قایق یک نفره هستند و قطعا کمک می کند  در بخش بانوان و مردان نیازهای تیم ملی را مرتفع کنیم. امیدوارم حرکت رو به جلو باشد و نتایج خوبی برای بازی های آسیایی کسب کنیم. 

فرزام در مورد اینکه ایران اجازه حضور در مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا را به دست نیاورد، تصریح کرد: تقریبا یک ماه تا ۴۰ روز فرصت آماده سازی داشتیم و قرار شد در  اعزام سخت بگیریم و کیفی برویم. شرایط سختی در نظر گرفته بودم و مطمئن بودم اعزام شویم مدال های خوبی کسب کنیم. نکته منفی این بود سه روز قبل از اعزام اعلام شد نمی‌توانیم برویم و شرایط بدی ایجاد شد. زمان می‌برد که این اتفاق را فراموش کنند. بدترین مسئله این بود محدودیت برای ایران و عراق پیش آمد. ما مدعی قهرمانی بودیم. اگر قبل از این می‌دانستیم اعزام نمی‌شویم فشار روانی و جسمی به بچه ها نمی‌آوردیم. امیدوارم با ورود قایق ها درد و رنجی که کشیده بودند مرتفع شود. 

سرمربی تیم ملی روئینگ در پاسخ به این پرسش که  قول چه مدال هایی برای بازی‌های آسیایی به کمیته ملی المپیک داده است، تاکید کرد: خدا را شکر سهم خوبی در مدال آوری در بخش رویینگ داشتیم و کار سختی در جلسات ستاد بازیها نداریم. هر تعداد نفرات برای مرحله اولیه درخواست دادیم موافقت شد. قول مدال دادیم اما برای اینکه رنگ آن را مشخص کنیم تا هفت، هشت ماه آینده باید ببینیم شرایط فنی تیم به چه صورت است. 

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چه زمانی از قایق ها برای تمرین ملی‌پوشان استفاده می‌شود؟ گفت: جلساتی با فدراسیون داریم تا ببینیم قایق ها را چگونه بین نفرات تقسیم کنیم. 

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها