فرزام:

نرسیدن قایق‌های جدید واقعا جای تاسف دارد

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

نرسیدن قایق‌های جدید واقعا جای تاسف دارد

افشین فرزام سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ کشورمان در گفت وگویی، درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تمرینات ملی پوشان این روز‌ها در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی در حال پیگیری است و فقط ۱۰ روز فرصت داریم تا خودمان را آماده کنیم. فعلا در حال تست گیری از قایقرانان هستیم و تا اواخر این هفته ترکیب نهایی تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص خواهد شد. امیدوارم تا قبل از این رقابت‌ها بتوانیم ملی پوشان را به آمادگی کامل رسانده و با دست پر راهی مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

سرمربی تیم ملی قایقرانی ادامه داد: با توجه به محدودیت زمانی که برای شروع تمرینات داشتیم، خدا را شکر شرایط ورزشکاران بد نیست و باید ببینیم وضعیت بقیه کشور‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی آسیا چگونه است. امیدوارم با شرایطی خوبی وارد بازی‌ها شده و نتایج خوبی کسب کنیم.

فرزام درباره حضور مربیان خارجی به ایران جهت آموزش به قایقرانان ایرانی گفت:  قطعا حضور این مربیان می‌تواند به بالا رفتن دانش قایقرانان کشورمان کمک بسیاری کند تا در رقابت‌های بین المللی نتایج خوبی به دست آوریم. هنوز صحبتی راجع به حضور مربی خارجی در تیم ملی قایقرانی روئینگ صورت نگرفته است. من خودم به شخصه از اینکه یک مربی خارجی بتواند به مربیان ما چیزی بیاموزد از آن استقبال می‌کنم.

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ درباره نرسیدن قایق‌های جدید گفت: متاسفانه به دلیل بدهی مالیاتی هنوز قایق‌های جدید به دست ما نرسیده است و کاملا جای تاسف دارد. فدراسیون در این مدت بار‌ها پیگیر این موضوع بوده است و امیدوارم قایق‌ها حداقل تا قبل از شروع بازی‌های آسیایی به دست ما برسد. اگر قرار باشد قایق‌های جدید بعد از بازی‌های آسیایی به دست ما برسد دیگر فایده‌ای ندارد، زیرا در کسب سهمیه نتوانستیم از قایق‌های جدید استفاده کنیم، در المپیک هم از آن بهره نبردیم و در قهرمانی آسیا هم نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم. حالا اگر قرار باشد قایق‌های جدید بعد از بازی‌های آسیایی به دست ما برسد، دیگر چه فایده‌ای خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها