تغییر زمان برگزاری دو هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال

زمان برگزاری دو هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال مردان ایران با قطعی شدن زمان و میزبان رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان و شرکت تیم فولاد سیرجان در این مسابقات، تغییر کرد.

تغییر زمان برگزاری دو هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال

قهرمانی باشگاه‌های جهان و شرکت تیم فولاد سیرجان در این مسابقات، تغییر کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان سال ۲۰۲۱ از ۱۶ تا ۲۰ آذر سال‌جاری با حضور ۶ تیم به میزبانی شهر بتیم برزیل برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام سازمان لیگ، با توجه به حضور تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان نماینده والیبال ایران و آسیا در این رقابت‌ها و با عنایت به فصل پنجم تبصره ۱۵ آئین‌نامه سازمان لیگ، که بازیکنان سال گذشته این تیم می‌بایست این تیم را در رقابت‌های آسیایی و جهانی همراهی کنند، ضمن تشکر از مدیران عامل باشگاه‌ها و سرمربیان تیم‌ها که برای حضور نماینده والیبال ایران و آسیا نهایت همکاری و حمایت را به عمل آوردند، هفته‌های دوازدهم و سیزدهم دور رفت که همزمان با برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های مردان جهان است و قرار بود روزهای ۱۴ و ۱۷ آذر برگزار شود، انجام نخواهد شد و این دو هفته‌ی پایانی دور رفت به ترتیب در تاریخ های ۲۸ آذر و یکم دی برگزار خواهد شد.
همچنین دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان نیز از روز یکشنبه دوازدهم دی آغاز خواهد شد و باشگاه‌های لیگ برتری از دوم تا یازدهم دی فرصت برای نقل و انتقالات نیم فصل خواهند داشت.
بر این اساس، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان، بیست‌وچهارم بهمن به پایان می‌رسد و هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد.
مراحل اول (یک‌هشتم نهایی) و دوم (یک‌چهارم نهایی) پلی‌آف به صورت دو برد از سه مسابقه و دیدار رده‌بندی و فینال نیز به صورت تک‌بازی برگزار خواهد شد که در مجموع این دیدارها از یکم تا بیست‌وپنجم اسفند پیگیری خواهد شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها