باشگاه امیر قلعه‌نویی قهرمان والیبال شد

بازی سوم فینال رقابت‌های لیگ والیبال امروز برگزار شد.

باشگاه امیر قلعه‌نویی قهرمان والیبال شد

تیم فولاد سیرجان موفق شد با شکست تیم شهرداری ارومیه قهرمان رقابت های لیگ برتر والیبال شود. حتی در این بازی امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر در ورزشگاه حاضر شد تا از تیم والیبال باشگاهش حمایت کند.

ست اول

در این ست دو تیم پایاپای بازی کردند ولی تیم فولاد سیرجان در لحظات حساس مسابقه کم اشتباه تر بود و در نهایت موفق شد 25 بر 23 تیم شهرداری ارومیه را شکست دهد و برنده مسابقه باشد.

ست دوم

ست دوم شاهد ماراتن دو تیم بودیم. رقابت آنقدر نفسگیر بود که دو تیم از امتیاز 25 رد شدند. اما فولاد سیرجان دوباره با استفاده از تجربه بازیکنان خود و البته اشتباه کمتر، موفق شد در نهایت 30 بر 28 شهرداری ارومیه را ببرد و دو بر صفر جلو بیفتد.

ست سوم

این ست هم بسیار نفسگیر بود. تیم شهرداری ارومیه در اواسط این ست از هم پاشیده به نظر می رسید. تیم فولاد سیرجان با سه امتیاز از حریف خود هم پیش افتاد. به نظر می رسید کار تمام شده است چراکه سیرجانی ها 17 بودند و شهرداری ارومیه 13 اما با یک وقت فنی و تغییر تاکتیک اکبری، کلا روند بازی عوض شد. شهرداری در بازگشت دوباره به زمین کلا شرایط را تغییر داد و در چشم به هم زدنی از حریف خود پیش افتاد. آنها در نهایت این ست را 25 بر 21 از حریف خود بدند.

ست چهارم

تیم شهرداری ارومیه کار بهتر شروع کرد ولی تیم سیرجان رفته رفته قدرت خود را دیکته کرد. آنها توانستند در دقایقی از بازی با سه تا 4 امتیاز از حریف خود پیش بیفتد. وقتی آنها به امتیاز 20 رسیدند، شهرداری روی امتیاز 16 بود. در نهایت این ست را فولاد سیرجان با امتیاز 25 بر21 برد تا قهرمان لیگ برتر والیبال شود.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها