لیگ برتر والیبال ۱۶ تیمی شد/ برگزاری رقابت‌ها به شیوه لیگ جهانی

با تصمیم فدراسیون والیبال، رقابت‌های لیگ برتر با ۱۶ تیم و به شیوه لیگ جهانی برگزار می‌شود.

لیگ برتر والیبال ۱۶ تیمی شد/ برگزاری رقابت‌ها به شیوه لیگ جهانی

بحث ۱۶ تیمی شدن رقابت های لیگ برتر والیبال موضوعی بود که از زبان رئیس فدراسیون مطرح و روز دوشنبه به صورت نهایی تصویب شد.

میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال در گفتگو با با تأیید این خبر گفت: مسابقات از مهرماه به صورت ۱۶ تیمی و به شیوه لیگ جهانی برگزار می شود. تصمیم بر این شد ۱۴ تیم در لیگ برتر باقی بمانند و دو تیم صعودکننده از دسته یک به لیگ برتر ملحق شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمی از جمع ۱۴ تیم درخواست انصراف داده است یا خیر؟ گفت: هنوز هیچ تیمی درخواستی مبنی بر انصراف نداده چرا که هنوز نامه کتبی به باشگاه ها ارسال نشده است. تیم ها تا اردیبهشت ماه فرصت دارند برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کنند و پس از آن فدراسیون تصمیم گیری می کند.

تقوی ادامه داد: سال گذشته فدراسیون در بحث بدهی ها سخت گیری های لازم را انجام داد اما گاهی به خاطر شرایط کرونایی، نرمش هایی صورت گرفت که امسال این گونه نخواهد بود و شرایط سخت‌تر هم می شود.

دبیرکل فدراسیون والیبال اظهارداشت: یکی از بندهایی که سعی داریم در آیین نامه مسابقات لحاظ کنیم، این است تا برای جلوگیری از بازی تیم های بدهکار، دیگر نیازی به حکم دادگاه نباشد و شاکی بتواند درخواست لغو بازی را از سوی فدراسیون داشته باشد. این گونه دیگر تیم ها نمی توانند بازیکنان خود هم بدهکار بمانند.

تقوی در پاسخ به این سوال که آیا شهرهای میزبان برای مسابقات مشخص است؟ گفت: بر اساس اولویتی که شهرها برای میزبانی داشته باشند فدراسیون تصمیم گیری خواهد کرد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها