مشت‌های گره کرده کار دست اسکوچیچ داد/ پرونده سنگین سرمربی تیم‌ملی در فیفا/ اسکو ۴ جلسه محروم می‌شود؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در بازی با لبنان به سمت نیمکت حریف رفته بود احتمالا با محرومیت ۴ تا ۵ جلسه ای از سوی فیفا روبرو خواهد شد.

مشت‌های گره کرده کار دست اسکوچیچ داد/ پرونده سنگین سرمربی تیم‌ملی در فیفا/ اسکو ۴ جلسه محروم می‌شود؟

اسکوچیچ که بازی اول با سوریه را به دلیل کرونا از دست داده بود به دلیل آنچه که رفتار ناشایست ورزشی عنوان می شود از سوی کمیته انضباطی فیفا با پرونده ای باز روبروست که حتی می‌تواند منجر به محرومیت سنگین برای او شود. گزارش داور و ناظر بازی به فیفا ارسال شده است و اگر این اتفاق بیفتد عملا اسکوچیچ تا آخر رقابت های مقدماتی نمی تواند روی نیمکت تیم ملی بنشیند و حضور در این رقابت ها را از دست خواهد داد.

اسکوچیچ که یکی از بهترین نتایج تاریخ ایران را گرفته است احتمالا با جریمه مالی سنگین دلاری هم روبرو خواهد شد و  جریمه ای  30 تا 40 هزار دلاری انتظار او را خواهد کشید.

اسکوچیچ از وقتی روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته نتایجی فوق تصور گرفته  اما حاشیه هم کم نداشته است. از ماجرای مهدی طارمی گرفته تا همان درگیری در بازی با لبنان که حتی منجر به این شد که سردار آزمون به او اشاره کند که به جای درگیری زمان بازی را حواسش باشد!

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • رمضان مقدسی
    0

    فدراسیون باید حمایت وپشتیبانی کند انصاف رارعایت کنیدچون باعث سربلندی ایران شد

  • یکی از مردم
    0

    انصافا اسکوچیچ در تاریخ سرمربی های تاریخ تیم ملی ایران نظیر ندارد..شک نداشته باشید این یک دسیسه از سوی دشمنان و بدخواهان ملت ایران است..بنده به شخصه اعتقاد دارم با حضور این مربی به مرحله دوم در جام جهانی صعود میکنیم پس لطفا به هوش باشید

    نظرات شما -
    • حقگو
      3

      اینکه ایشون بهترین نتایج را کسب کرده و مربی خوبی است درسته نمیدونم چرا همیشه و همه جا دشمن فرضی می سازین و میگین با ملت ایران مشکل دارن چطور تمام دنیا و دولتها دشمن هستن و ما خوبیم کشورهای مسلمان دشمن مردم ایران ، کشورهایی که دین دارن دشمن مردم ایران فقط چند تا کشور کمونیست و بی دین دوست هستن اونا هم که خودشون با صراحت اعلام میکنن هیچ رفاقتی با ایران ندارن و فقط معادن و منابع کشور ما براشون ارزش داره ؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    با داخلیها. خاین نتوانستند اورا برکنار کند فیفا به کمک امده با یک ادعای واهی

  • جواد
    2

    چرا با خبر ها و شايعه پراكني ،افكار عمومي را مخدوش مي كنيد؟ ،اين خبر آنقدر بي پايه و اساس و خصومت بار هست كه كسي به اون توجه نمي كنه.چرا با خبر هاي واهي و منفي مي خواهيد تيم ملي را تضعيف كنيد ؟ ديگه كافيه ؟ خجالت بكشيد .... هي مي خواهيد با اين خبر ها AFC را تحريك كنيد.

  • تقی
    0

    شاید میخواسته بگوید مرگ بر امریکا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها