دلخوری جدید طارمی از اسکوچیچ!

شنیده‌ها حاکی از آن است که مهدی طارمی بابت یک اتفاق عجیب در تیم ملی دلخور است اما این بار به روی خود نیاورده و تصمیم گرفته سکوت کند.

دلخوری جدید طارمی از اسکوچیچ!

ستاره سرشناس پورتو قبل از بازی تیم ملی ایران برابر لبنان در توئیتر برای تیم کشورمان آرزوی موفقیت کرد. مهدی طارمی با وجود دلخوری از دراگان اسکوچیچ و برخی دست اندرکاران تیم ملی، بعد از این بازی نیز پیروزی ایران را تبریک گفت و ابراز خوشحالی کرد.

اما ماجرا چه بود؟ دلخوری جدید مهدی طارمی بر سر چیست؟ معمولاً رسم بر این است که در غیاب ستاره‌های بزرگ (به هر دلیلی) پیراهن آنها در تیم ملی به بازیکن دیگری تحویل داده نمی‌شود تا آن بازیکن برگردد اما در تیم ایران اتفاق جدیدی رُخ داد.

پیراهن شماره ۹ که چند سالی است بر تن مهدی طارمی ستاره تیم ملی است قبل از دیدار با لبنان به دستور یک فرد خاص به اللهیار صیادمنش جوان ۲۰ ساله اهدا شد که تازه دعوت شده است! شاید اگر این پیراهن به کاوه رضایی با تجربه یا حتی مهدی ترابی تحویل داده می‌شد مهدی طارمی دلخور نمی‌شد اما این اقدام کمی عجیب است.

البته مهدی طارمی هیچ اعتراض یا واکنشی نسبت به این اتفاق نداشته و شاید در آینده هم نشان ندهد اما به نظر می‌رسد در این یک مورد حق با ستاره مشهور پورتو باشد.

متأسفانه به نظر می‌رسد دراگان اسکوچیچ هم در مورد مهدی طارمی صداقت یا روراستی لازم را نداشته باشد چرا که از یک طرف مصاحبه کرده و از این بازیکن تعریف می‌کند و از طرف دیگر پیراهن شماره ۹ را به شکل طعنه‌آمیزی به یک جوان ۲۰ ساله می‌بخشد تا مهدی طارمی را تحریک کند!

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • سعید
    9

    اسکوچیچ سریعابایداخراج بشه؛اسکوچیچ مثل یک مربی محلات است وواقعا ازحرفه ای گری چیزی نمیداند،نتایجی هم که گرفتیم فقط بواسط وحیدهاشمیان وکریم باقری وبازیکنان تیم ملی ست.

  • رضا
    4

    اینقدر حاشیه نسازید فعلا ۱۱ بازی یک مساوی و ده برد داره حالا طارمی که خدا نیست ایران پر از طارمی ها هست

  • محسن
    1

    وای به تفرقه افکن ها تا کی اختلاف چرا بجای اتحاد در مسایل ملی دنبال ایجاد اختلاف افکنی هستیم علت این حاشیه سازی ها چیست

  • عبدالمجیدسجادیان
    0

    مهدی جان توبزرگی ومانند نخلهای استانت بوشهراستوار
    تودرقلب ایرانیا جاداری
    تودل دریایی داری وطوفانهای زیادی دیده ای
    انکه ذلیل شود دشمن توست
    وانکه جاوید ماند نام توست
    توهرجا باشی افتخار ایرانی وجنوبیها .
    همیشه مافیای احمق درهرکجا باشند رسوا می شوند
    درپایان ازخداوند منان صحت وسلامتی وبهروزیت آرزومندیم خدانگهدارت فرزند بندر
    همشهریت عبدالمجید سجادیان بوشهر چاه تلخ جنوبی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها