کارشناس فوتبال:

تعویض های اسکوچیچ خوب بود/ اگر می‌باختیم، می‌گفتند چرا طارمی دعوت نشد

یک کارشناس فوتبال می‌گوید با تعویض‌های اسکوچیچ در نیمه دوم، تیم ملی بازی بهتر به نمایش گذاشت.

تعویض های اسکوچیچ خوب بود/ اگر می‌باختیم، می‌گفتند چرا طارمی دعوت نشد

ابراهیم قاسم‌پور، درباره پیروزی لحظه آخری تیم ملی ایران با نتیجه ۲ بر یک مقابل لبنان و کسب سه امتیاز این دیدار گفت: خوشبختانه بازی را بردیم. من گفته بودم که روی کاغذ و از نظر فوتبالی جلوتر هستیم اما دیدیم که اتفاقات عجیب برای هر دو تیم رخ داد. در نیمه اول ما حاکم توپ و میدان بودیم اما خطر چندانی خلق نکردیم. لبنان هم سعی می کرد گل نخورد و گل بزند که این اتفاق رخ داد. همان اشتباهی که مقابل ژاپن داشتیم، اینجا هم تکرار کرد. به فکر اینکه توپ اوت شده، دروازه‌بان و خط دفاعی ما غافل شدند و لبنان گل زد.

وی با اشاره به تغییرات اسکوچیچ در نیمه دوم که باعث هجومی‌تر شدن تیم ملی شد اظهار کرد: بازیکنان ما در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری انجام دادند. به خصوص تعویض های ما هم خوب بود. روی اشتباه خط دفاعی تیم لبنان تقریبه به آزمون پاس گل داد، به گل رسیدیم. ما مستحق زدن گل دوم هم بودیم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد و به پیروزی رسییم.

بازیکن سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: معتقدم با تغییراتی که ایجاد شد، بهتر شدیم. وقتی از توپ بلند استفاده می کنیم باید بازیکن سر زن هم در خط حمله داشته باشیم. کریم انصاری‌فرد برای همین خاطر وارد زمین شد. البته می‌توانست زودتر هم به بازی بیاید. از طرفی آوردن امیری یک گام جلوتر با توجه به ویژگی هایش از جمله تکنیک بالا، خوب بود. گل دوم هم روی حرکت امیری به ثمر رسید. در هر صورت از این پیروزی خوشحال شدیم.

این کارشناس فوتبال در واکنش به اینکه اگر در این بازی پیروزی نمی‌شدیم، با وجود بازی خوب، باز هم حواشی میان اسکوچیچ و طارمی این تیم را رها نمی‌کرد، گفت: همیشه در شکست این اتفاقات رخ می‌دهد. می گویند کشته‌های سردار پیروز را کسی نمی‌شمارد. از طرفی در شکست‌ها هر کاری مثبتی، منفی جلوه داده می‌شود. اگر می‌باختیم، می‌گفتند چرا طارمی خط خورد؟ این ماجرا بزرگ می شد. هر سوالی که می شد، تیم را به حاشیه می برد. خوشبختانه این اتفاق رخ نداد. اگر چه معتقدم بودن طارمی تاثیرگذار است و حتما باید این مشکل حل شود.

قاسم پور درباره اشتباهات متوالی بیرانوند در این بازی و تکرار همین اشتباه مقابل کره جنوبی گفت: از بازیکنانی که سالیان سال است در تیم ملی بازی می کنند، بی تجربه هم نیستند و لژیونر هستند، انتظار داریم عاقل‌تر باشند. به خصوص در درون دروازه که نقطه اتکای هر تیمی است و هیج کسی نیست که این اشتباه را پوشش بدهد.

این کارشناس فوتبال درباره افزایش شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی گفت: معتقدم با امتیاز به مراتب بیشتری به جام جهانی صعود خواهیم کرد. فاصله امتیازی ما روز به روز بیشتر می شود. گذشته از این تیم های دیگر هم انگیزه خود را از دست می دهند. باید واقعیت را قبول کرد. توان تیم هایی که با ما بازی می‌کنند زیاد نیست. البته هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست.

او درباره بازی ایران و سوریه در هفته ششم که ۲۵ آبان برگزار می شود اظهار کرد: باید مراقب اتفاقات بد فوتبال باشیم. سوریه هم فوتبالی مانند لبنان به نمایش می‌گذارد و دل‌خوش به اتفاقات خاص است. ما روی کاغذ از همه تیم ها به استثنای کره ‌جنوبی که هم سطح ماست، بهتر هستیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • یاکریم بابا
    2

    بیراوند را نباید در ترکیب بزاره وقتی عابد زاده آماده روی نیمکت میشینه بهتر از این نمیشه

  • علی رضایی
    0

    میلیاردها تومن پول مفت ملت بدبخت ایران کردید تو حلق این عربه و این فوتبالیستای ایرانی اونوقت میخواید از یه کشور جنگ زده عربی مثل لبنان هم گل بخورن؟ای حرومتون باشه بشه سرطان که نخورید،اگه شما تیم هستد برید با یه تیم اروپایی بازی کنید ببینید چه بر سرتون میارن

  • رمضان سلطانی
    0

    حالا هم میگیم چرا طارمی را دعوت نکردی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها