فدراسیون جلوی مصاحبه جنجال‌ساز اسکوچیچ را گرفت

سرمربی تیم ملی ایران قصد داشت در نشست خبری پیش از بازی با لبنان توضیحی در خصوص تاکتیک پذیری بازیکنان ایرانی و مصاحبه قبلی خود بدهد اما...

فدراسیون جلوی مصاحبه جنجال‌ساز اسکوچیچ را گرفت

ظاهرا دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفته بود بگوید که منظورش از آن مصاحبه با سایت کروات این بوده که بازیکنان ایرانی نسبت به اروپایی‌ها تاکتیک‌پذیری کمتری دارند و منظور خاصی نداشته و سوءتعبیر شده است!

شنیده‌ها حاکی از آن است که وقتی تصمیم سرمربی کروات تیم ملی به گوش فدراسیون می‌رسد مانع شده و متن دیگری جلوی دراگان اسکوچیچ می‌گذارند تا بگوید: تیم ملی به همه مردم تعلق دارد و متعلق به یک مربی و یا بازیکن خاص نیست. طارمی بازیکن فوق‌العاده ای است و ما به او نیاز داریم اما در عین حال ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آنها احترام می‌گذاشتیم.

چه بسا توضیح جدید دراگان اسکوچیچ آن هم در آستانه دیدار با لبنان می‌توانست حساسیت سایر بازیکنان تیم ملی را برانگیزد. به نظر می‌رسد فدراسیون اقدامی منطقی و درست انجام داده باشد.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • داریوش
    0

    به امید روزی که بازیکن سالاری از بین برود

  • م ا
    0

    زرشک

    شما که مصاحبه ای که نباید میشد را دارید پخش میکنید

    دو پایی رفتید تو اقدام خوب فدراسیون

  • امیدوار
    1

    باتبریک پیروزی برلبنان فراموش نکنیم که باشکست فاصله ای نداشتیم! کدام مربی رادیده ایم که بهترین بازیکن ویکی ازموثرترین بازیکنان (طارمی) خودراکنارگذاشته وخودزنی وبه قولی ملت زنی کند!!! بازیکن گلزنی که فراترازآسیاست گلهاش به یونتوس به چلسی و...کواه این مطلب است هرچندکه طارمی نیز بایدحدوحدودخودرابداندولی اگرمی خواهیم باروحیه ای که بابردمقابل لبنان بدست آورده ایم بازیهای بعدی راباپیروزی پشت سربگذاریم بزرگان فوتبالی باپادرمیانی آشتی وهمدلی رادرتیم ملی دوباره زنده کنند چرامی خواهیم بادست خودمان تیم راخراب کنیم!؟ همانطوریکه امروزبرای دقایقی صدرجدول رابه کره ایهابفرمازدیم!!! به خدااین پیروزیهادراین شرایط بسیارسخت معیشتی باعث خوشحالی ملت وکاهش فشارهای روحییشان هرچندکوتاه می شود! بیاییدباتدبیری درست هم درورزش وفوتبال موفق باشیم وهم دربالابردن روحیه وافتخارملی مان.والسلام.

  • حسین
    0

    عزت واحترام مربی اگه حفظ نشه کل تیم ضربه میخوره باید ادب میشد طارمی براش خوب بود هرگز نخورد آب زمینی که بلند است تواضع...به هر حال باید مربی هم گذشت کنه ودر آینده از مهدی استفاده کنه توکل برخدا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها