ایران – لبنان، قطعا بدون حضور تماشاگر برگزار می شود

طبق اعلام رسانه های عربی، دیدار تیم های ملی ایران و لبنان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

ایران – لبنان، قطعا بدون حضور تماشاگر برگزار می شود

تیم های ملی ایران و لبنان در پنجمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، در استادیوم شهر صیدا به مصاف هم می روند. لبنانی ها امیدوار بودند که بتوانند با ظرفیت 60 درصدی این استادیوم به مصاف شاگردان اسکوچیچ بروند که این مسئله منتفی است.

طی روزهای گذشته و به دلیل ناآرامی هایی که در لبنان رخ داد، اخباری مبنی بر احتمال برگزاری دیدارهای این کشور با ایران و امارات در زمین بی طرف مطرح شد که حالا وب سایت elmaestrosport این اخبار را رد می کند. این رسانه نوشته است: به نظر می رسد سرنوشت تیم ملی لبنان این است که حتی اگر مسابقاتش برابر ایران و امارات را در خاک خودش برگزار کند، باید بدون حضور هواداران به مصاف رقبا برود و لبنان نمی تواند از یکی از نقاط قوتی که همه تیم ها در برابر رقبای مهمان از آن سود می برند، بهره مند شود.

این وب سایت در ادامه نوشت: طبق دستور و توصیه فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، دو بازی تیم ملی لبنان با ایران و امارات در خاک لبنان و بدون حضور هواداران برگزار می شود. فیفا به دلایل امنیتی این تصمیم را گرفته که فدراسیون فوتبال لبنان با آن مخالف است. اما ما معتقدیم همه این تلاش ها ناامیدانه بوده و به نتیجه نخواهد رسید که دلیل آن نیز تحولات سیاسی پی در پی در لبنان است که هیچ نشانه مثبتی در این زمینه وجود ندارد که درهای استادیوم به روی مردم باز شود.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کوک
    0

    چقدر باید نشونه بدهند ( این عرب ها خارجی) لبنانی ها دارند ، دست و پا میزنند که حظور تماشاگران آزاد باشه تا بازیکنان ایرانی را اذیت کنند.....حالا هی شما سوخت بفرستید براشون........عرب های منطقه از ایرانیان بیزارند......به درک ماهم ت.....مونم حسابتون نمیکنیم.زنده باد ایران وایرانی وطن دوست

    نظرات شما -
    • کمالی
      0

      بی مغز کسی ک خواب رو میشه بیدار کرد اما.... لبنان ۳ طیفه ۱.مسیحی ها ۲.سنیها و ۳.شیعیان حدودا ۴۰ درصد مسیحین و ۲ دستن یکی طیف متمایل به اروپا و غرب. به ویژه فرانسه. و طیف دوم‌ مسیحیهای حامی مقاومت اما سنیها عمدتا مخالف ایرانند و ضد جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان و سوریه و متمایل به دوول اعراب جنوب خلیج فارسن به ویژه عربستان اما شیعیان اکثرا حامی ایران پس بجای وراجی اون عرب یا تورک یا کورد ضد ایران رو به بقیه اون قومیت تعمیم نده. چون تورک و کرد و عرب با شرف برادر من فارسه چه ایرانی باشه چه در کشور دیگه با افتخاربهش کمک میکنم همونطور که اونها در جنگ صدام برای ایران جنگیدن با وجود عرب بودن صدام. تفکر فاشیستی پان تورک پان پارس پان عرب یا پان کورد و... باید برن جهنم چون جایگاه فاشیست همینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها