شروع شادی و با کنسرت های پاپ؛

چراغ کنسرت ها دوباره روشن شد/ زانکو و طلیسچی به روی استیج می روند

بعد از چندین ماه تعطیلی کنسرت های پاپ، حضور خوانندگان موسیقی سنتی، نواحی و پاپ در جشنواره موسیقی فجر بار دیگر قطار آغاز کنسرت های موسیقی در کشور را به راه انداخته و حالا خوانندگان پاپ به نوبت در حال برگزاری برنامه های خود هستند.

چراغ کنسرت ها دوباره روشن شد/ زانکو و طلیسچی به روی استیج می روند

بعد از دو سالی که کرونا بازار پرشور و هیجان کنسرت های پاپ موسیقی را در کشور عملا به تعطیلی کشاند، این ماجرا تا اوایل مرداد ماه ادامه داشت که با آغاز ماه های محرم و صفر این سیر تعطیلی ادامه پیدا کرد و ماجرای مهسا امینی و ناآرامی ها و التهابات سیاسی اجتماعی مربوط به آن، جوی سنگین در این حوزه بوجود آورد که بسیاری از خوانندگان از ترس هوادارانشان که چرا جو ماتم و عزا را به هم زده اند، همه خانه نشینی را ترجیح داده بودند.

اما زانکو خواننده پاپ در ششم بهمن ماه، مهر این تعطیلی ناخواسته را شکست و با برگزاری دو سانس کنسرت در سالن همایش های برج میلاد چراغ کنسرت های پاپ موسیقی کشور را روشن کرد؛ استقبال کم نظیر هواداران و هر کسی که دلش برای رفتن به کنسرت تنگ شده بود باعث شد تا خود زانکو هم اعتراف کند که انتظار این همه استقبال را نداشته است و یکی از بهترین شب های زندگی اش را تجربه می کند؛ هرچند ناکوک بودن صدای او در اجرای برخی از قطعات باعث حواشی بسیاری برای او شد و او سعی کرد که با خواندن آهنگ های غمگین دل هواداران غایبش را نیز به دست آورد، تماشاگران بارها از او تقاضای آهنگ های شاد داشتند.

به هر حال این تعطیلی های پی در پی کنسرت ها شکسته شد و با شروه 38 امین جشنواره موسیقی فجر، بسیاری از گروه ها و خوانندگان سنتی، نواحی و پاپ با حضور در این جشنواره و استقبال مخاطبان این حوزه ها، رنگ و بوی موسیقایی به پایتخت تزریق کردند؛ آرون افشار، سینا شعبانخانی، مسعود صادقلو، مصطفی راغب، ناصر زینلی، میثم ابراهیمی، معین زندی، گرشا رضایی، بهنام بانی، علی یاسینی، مجید رضوی و رضا بهرام از چهره های شناخته شده و خوانندگان پاپی بودند که با اجراهای خود در این جشنواره بار دیگر چراغ های برج میلاد را روشن کردند.

170142545

دیشب هفتم اسفندماه زانکو دوباره در برج میلاد کنسرت داد و قرار است یازدهم همین ماه در شیراز برای هواداران خود به روی صحنه برود. بلیت قیمت کنسرت زانکو در شیراز از 100 هزارتومان تا 350 هزارتومان تعیین شده و او در دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن سعدی فرهنگیان شیراز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

امشب هشتم اسفندماه مسعود صادقلو قرار است در شهرستان خنج استان فارس کنسرت برگزار کند.

گروه لیان بوشهر (محسن شریفیان)  نیز چهارشنیه و پنج شنبه 10 و 11 اسفندماه در تالار وحدت با قیمت بلیت های 135 هزارتومانی تا 380 هزارتومانی به روی صحنه خواهند رفت.

علیرضا طلیسچی نیز پس از هشت ماه دوری از صحنه، کنسرتی را ۱۰ اسفندماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند تا بار دیگر مخاطبان این خواننده شاهد اجرای زنده او باشند.

منبع: راه دانا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    خاک تو سر او طلیسچی

  • ناشناس
    0

    خیلی زمان از فوت اسطوره صدای ایران نگذشته
    معیارهای دوگانه در موسیقی
    به یک استاد اجازه فعالیت در ایران ندادند تا عمرش به پایان رسید و آن موقع موسیقی حرام بود
    الان التماس می کنند که به دلایل سیاسی بیایید و کنسرت برگزار کنید.تا مقبولیت بیاره
    خدایا تعقل ....امان از کج فهمی و نگرش یک بعدی

  • یه جوون پیر
    0

    پسر خوب شادی دل خوش میخاد وقتی خودتونم میدونین مردم خوش نیستن چرا الکی خودتونو خست میکنید؟گوشت پونصد هزاری و آجیل 800 هزاری و منه35 ساله که واسه خودم نمیتونم یه کفش بخرم!!با این چیزا شاد نمیشم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها