عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو‌ با خبر فوری:

نوسانات قیمت ارز زودگذر است/مردم سراغ دلالان نروند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نوسانات رخ داده در بازار ارز مقطعی و زودگذر است.

نوسانات قیمت ارز زودگذر است/مردم سراغ دلالان نروند

حجت الاسلام ناصر موسوی لارگانی عضو‌ کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره نوسانات رخ داده در بازار ارز طی روزهای اخیر اظهار کرد: آنچه در بازار ارز و‌ در خصوص قیمت دلار طی روزهای اخیر شاهد بودیم امری مقطعی و زود گذر است که متاسفانه از جانب برخی سودجویان و‌ دلالان ایجاد شده است از این رو مقطعی و گذرا است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی انتظار می رود که مردم نسبت به خرید دلار عجله نداشته باشند چرا که بدون شک خرید دلار در مقطع فعلی ضرر است و‌ هیچ سودی ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مردم نباید در فضای امروز به سراغ دلالان دلار بروند خاطرنشان کرد: انتظار می رود دولت و وزرای اقتصاد و رئیس بانک مرکزی به عنوان متولی نظام بانکی در جهت کنترل وضعیت فعلی وارد عمل شوند و از طریق دستگاه های امنیتی و انتظامی با مقصران گرانی های اخیر برخورد کنند.

لارگانی تاکید کرد: بدون برخورد با مسببان و عاملان رشد نرخ ارز امری لازم و ضروری است که دستگاه های امنیتی باید در جهت مقابله با این افراد وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: بدون شک مجلس و کمیسیون اقتصادی پس از تشکیل جلسات مجلس در نشستی مشترک با دولتمردان وضعیت بازار ارز را مورد بررسی قرار خواهند داد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    نتایج فاجعه بار ناکامیهای اقتصادی را دست کم نگیریم --- مردم از شنیدن تکراری این ادعاهای بی محتوای مسئولان اقتصاد کشور متنفر شده و از چنین ادعاهای سرگرم کننده ی بی دلیل دشمن شاد کن به سرخوردگی دچار گردیده اند. دولت و بویژه مسئولان پول و دارایی کشور در پنج سال گذشته بجای تلاش نستوه برای بازگرداندن ارزش پول ملی به قیمت واقعی خود که باید با ارزش ثروتهای کلان و گنجهای طبیعی کشور متناسب باشد با بی توجهی و بی پروایی به سقوط روز افزون فاجعه بار ارزش این پول دامن می زنند و برای درمان درد و رنج جانکاه و معنویت زدای مردم که نتیحه ی حتمی این سقوط است هیچ برنامه ی کار آمد علمی را به کار نمی گیرند و با نهایت خون سردی به ادعاهای پوچ بی دلیل و غیر قابل اثبات اکتفا می نمایند. دولتهایی که در پیشبرد برنامه های اقتصادی مردم محور علی رغم در اختیار داشتن ثروتهای طبیعی کلان نا کامی نشان می دهند روز به روز مردم را به نا امیدی بیشتر سوق می دهند و از این راه دانسته یا نداسته زمینه ساز آشوب در کشور و جاده صاف کن دخالت بیگانگان بدخواه در کشور می شوند. بی سابقه است دولتی با این همه ناکامی و با ادعاها و عده های بی محتوا هنوز با غفلت از نیازهای ضروری و حیاتی مردم بر رویه ی ورشکسته اقتصادی خود اصرار و پافشاری ورزد و با غفلت از ناکامیهای خود به خواست بحق مردم برای تغییر تن ندهد و پاسخگوی دستگاه های نظارتی نظام حاکم نباشد.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      همه چی درست بود غیز از ۵ سال که باید ضرب در ۸ بشه!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها