عضو هیئت رئیسه مجلس:

اولین افرادی که عکس مهسا امینی را منتشر کردند عضو سرویس جاسوسی آمریکا بودند/ ویدئو

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اولین افرادی که عکس مهسا امینی را منتشر کردند عضو سرویس جاسوسی آمریکا بودند. این افراد دستگیر شده‌اند.

حجم ویدیو: 6.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50 | دانلود ویدیو
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • سید
    0

    حاجی شما چرا وصف مغ الغیر می کنید. کسی زده دختر مردم را کشته. این سوژه را داده به همه . حالا مقصر معلوم نیست شمادنبال جاسوس میگردین. خاک برسرشان تو نماینده.

  • ناشناس
    0

    هر روز حرفهایتان احمقانه تر می شود ! دو مامور سرویس جاسوسی امریکا !؟وارد بیمارستان کسری شده اند که فقط عکس مهسا امینی را بگیرند ومنتشر کنند ! یعنی گرفتن عکس در دنیای ارتباطات امروز انقدر مهم است که ماموران سیا بیان جانشون روبرای این کار به خطر بیندازن ؟
    به راحتی ازطریق یکی از عوامل بیمارستان با یک گوشی معمولی می توانستند عکس وفیلم بگیرند ! خیلی ازفیلمها وعکسهای گرفته شده از فیشهای حقوقی ومفاسد مالی و اخلاقی مسولان را ادمهای معمولی با ابزار معمولی تهیه کرده اند !برای چنین کاری هیچ دولت احمقی! جان نیروهای امنیتی اش را به خطر نمی اندازد راستی بعد از این عملیات ماموران امریکایی کجا رفته اند فیلمهای دوربینهای بیمارستان کجان ! چرا همان دقیقه اول نشانشان ندادید تا غایله بخوابد ! سناریو تازه است ؟ اسم ورسمشان چیست .ورود وخروج این ماموران کی ثبت ورصد شده !در مسابقه خودشیرینی ویاوه سرایی ظاهرا هرکدام می خواهید روی دست دیگری بلند شوید چرند بس نیست !

  • ناشناس
    0

    آفرین به نماینده ۵درصدی انقلابی ،چطور فهمیدی

  • وهاب
    0

    خجالت بکشید بسه دیگه ۴۵ روز خطارادیدید در دنیا سریع استعفا داد شما ۴۵ سال دروغ ریا فقر بی ارزشی دردنیا برای ایران بزرگ کوروش کبیر بسه دست وردارید یک بار اندازه اون خانم دلو جرات داشته باشید بکشید کنار

  • ناشناس
    0

    در این 44 سال عادت کرده بودید خطاهای خود را لاپوشانی کنید و یا گردن این و آن بیاندازید و توقع نداشتید کسی آن را برملا کند!حالا هم با پررویی به جای گردن گرفتن و عذر خواهی باز گردن دیگران می اندازید؟!دیگر مردم شما را شناخته اند و اگر بگویید ماست سفید است هم باور نمی کنند!

  • ناشناس
    0

    اگر طرف جاسوس باشه، منطقا دارای عقل و شعور است که چنین کار پر ریسکی را پذیرفته.
    با یه کم، نه خیلی زیاد، فقط یه کم عقل و فهم و شعور، می تونست اول بره اون ور آب، بعد عکس رو منتشر کنه،
    نه که وایسته تا دو تا پلیس باهوووووش ج.ا بروند و بگیرند شان.
    کم کم اینقدر دایره خودی هایتان تنگ می شود که 80% از خودتان هم با همین انگ جاسوس بودن، می روید به درک. به دست خودتان.

  • ناشناس
    0

    همش دروغ همش دروغ. یعنی تمام مردم جاسوس غرب هستند. یک نفر وطن دوست معترض به حکومت وجود ندارد

  • سرباز کوروش
    1

    57 رو هم سازمان سیا و ام آی فایو ترتیب دادن، لیستِ تو جیب ابراهیم یزدی و شرکت تو نماز جمعه سفیر انگلیس گواه این ماجراست،،

  • مش جمعه
    0

    اینجا ایران است. هر کسی فساد و اختلاس و حقکشی و حق خوری و جنایتی و حقیقتی را افشاء کند یا جاسوس غرب می شود یا منافق. سخنرانی آقای علی حدادی نماینده مجلس جنتی از گزارش پزشک قانونی مهسا امینی را شنیدم و به بیسوادی تک تک شما پی بردم.

  • ناشناس
    0

    نماينده محترم ،خودت جاسوس انگليس نيستي

  • 0

    خودتون میگید همون لحظه اول ماموران امنیتی در بیمارستان بودن در صمن حتی به عمو وبادر اجاره ورود ندادید حتی اجازه ندادید پدر ومادر دختر پاهشو بررسی کنن مادر خودش میگفت پاهاش کبود بوده اون پنبه چی بود کنار گوشش همش دروغ وریا حالا معلوم نیست به پدرومادر چی گدشته هر لحطه یه دروغ میگید اگر از اول عذر خواهی می‌کردید بهتر بود تا این همه کشته شوند در ضمن از اختلاس میلیاردی چقدر بر دی که این حرف رو میزنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها