روایت تازه امیرعبداللهیان از حضور دو عنصر امنیتی

امیرعبداللهیان: ۱۵ دقیقه بعد از ورود مهسا امینی به بیمارستان کسری، دو عنصر امنیتی در آنجا مستقر شدند

حسین امیرعبداللهیان در دیدار با ایرانیان مقیم ارمنستان موضوع ایرانیان خارج از کشور را از اولویتهای دولت سیزدهم دانست و افزود: دولت ایرانیان خارج از کشور را فرصت تلقی می کند.

امیرعبداللهیان: ۱۵ دقیقه بعد از ورود مهسا امینی به بیمارستان کسری، دو عنصر امنیتی در آنجا مستقر شدند

وزیر امور خارجه اعلام کرد: با توجه به علائق و نیازمندیهای ایرانیان خارج از کشور، شورایعالی ایرانیان درصدد حمایت همه جانبه از آنهاست و در این راه مصمم هستیم.

وزیر امور خارجه با اشاره به ایرانیان حاضر در جلسه که برخی از آنها ایرانیان ارمنی مقیم ارمنستان بودند،اعلام کرد: بدون توجه به تفاوتهای قومی، دینی، مذهبی و حتی سیاسی هموطنان مقیم خارج از کشور، دولت تلاش می کند وظایف خود را در قبال ایرانیان انجام دهد.

امیرعبدالهیان با ابراز خشنودی از کیفیت جامعه فرهیخته ایرانی در کشورهای خارجی تاکید کرد : علاقه هموطنان به حفظ هویت ایرانی و علاقه به ارتباط با سرزمین مادری بارز است و دولت تلاش می کند با نهایی کردن و تصویب قانون جامع ایرانیان در مجلس شورای اسلامی در این مسیر حرکت کند.

وزیر امور خارجه همچنین از نقش ایرانیان مقیم ارمنستان در توسعه روابط با این کشور تشکر کرد.

وزیر امور خارجه ایران در این مراسم در بخشی دیگر از سخنان خود به اشاره به ناآرامی ها و اعتراضات اخیر در ایران گفت : مرگ مهسا «امینی» همه را متاثر کرد در همان ساعات اولیه آقای رییس جمهور با پدر مهسا صحبت کرد و پدر مهسا گفت دختر من دچار بیماری مغزی بوده و غده هیپوفیزش را چند سال پیش برداشته‌اند. آقای دکتر شیروانی که عمل جراحی را انجام داده است و از متخصصان زیر دست و معروف مغز و اعصاب در ایران است و شاگرد دکتر سمیعی هستند ، مصاحبه کرد و گفت من عمل کردم و پرونده‌های ایشان آمد.

وی افزود: ولی بدانید ۱۵ دقیقه بعد از ورود مهسا به بیمارستان کسری در تهران دو عنصر امنیتی در بیمارستان کسری مستقر شدند و هدایت از همان لحظه شروع می‌شود.

وزیر امور خارجه ادامه داد: وقتی در مطالبات عاطفی و مسالمت آمیز مردم انحراف ایجاد شد و به سمت خشونت و استفاده از سلاح سرد و گرم رفت، تعدادی از نیروهای پلیس که به شهادت رسیدند توسط گلوله و یا سلاح سردی که به کمر یا قلبشان از پشت وارد کردند، به این شکل به شهادت رسیدند. هیچ نظامی این موضوع نمی پذیرد

امیرعبداللهیان افزود: من به آقای بورل و وزیر امور خارجه فرانسه گفتم چطور در غائله «جلیقه زردها »شما شدیدترین سرکوب‌ها را به عمل آوردید اما در مورد ایرانی که مطالبات مردم به سمت اقدامات تروریستی گرایش پیدا می‌کند و آنها سوءاستفاده می‌کنند ایران را دعوت به این می‌کنید که هر کس هر کاری می‌خواهد، انجام دهد.

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 30
  • صنمی
    2

    پس نتیجه می گیریم که اونها به نحو احسن ماموریت را انجام دادند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ماموریتی که ۴۳سال برای نابودی ایران ومردم درحال انجام است

    • ناشناس
      1

      یه سوال؟؟
      چرا رئیس جمهور منتخب!!!
      آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه فقط به دخترانه رفتن؟؟!!!!

    • خارجه
      0

      بلاخره چه عمل کرده و چه عمل نکرده شماها باید بیشتر مواظبت میکردید ببینید خوبه راجب به دختر خودتان آقای عبداللهیان این اتفاق میافتد باز همین ها رو میگفتی خدا رو در نظر بگیرید شما دیگه چرا شما وزیر خارجه هستید

  • ناشناس
    4

    خیلی سوال خوبی پرسیدید ؟ جواب : چون شما به ابتدائی ترین اصول انسانی یعنی آزادی که مربوط به خود شخص میشود زیرپا گذاشتیدواین اصول حتی در جوامع اسلامی هم پذیرفته شده هست(آزادی)

  • رابی
    4

    این عوعو سگان شما نیز بگذرد.
    فقط منتظر روزی باشید که مانند صدام حسین در مقایل دادگاه بایستید و به جنایتهایتان رسیدگی شود‌البته به شرطی که قبلش سالم از دست مردم بتوانید در روید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      این قبل ازروزموعد هرکدام بمیرندبنحوی عاقبتبخیرشدند

    • ناشناس
      30

      عوعوی سگان شما چهل و چهار ساله که گذشته.توی آلبانی می خواید دادگاه تشکیل بدید؟

    • omid
      19

      برو گمشو مزدور اجنبی شتر در خ اب بیند پنبه دانه....غرب خونخواران تاریخ هستند

  • شب پر ستاره
    4

    ....... دم به هیکلت

  • ثنایی
    0

    الان مشخص شد چرا مهسا یهویی مرد! چون شما برای قتل مهسا برنامه داشتید

  • طاهری
    1

    دوعنصر امنیتی برای هدایت و نظارت برکارعزرائیل اونجا مستقر شدندچرا هر کاری می کنید یه جایش می لنگه

  • ناشناس
    1

    آخه لعنتی غده هیپوفیز مگه آپاندیس یا زردآلو هست که برداشت بشه؟؟؟
    آخه چرا در این حجم بیشعور هستید؟؟

  • ناشناس
    1

    مهسا امینی هنگام ورود به بیمارستان کسری هیچ علائم حیاتی نداشت !!!!!

  • ناشناس
    1

    خوب تماس رئیسی،چه چیزی ا عوض کرد؟؟خیلی مهم بود؟؟؟مثل بایدن جلوی پسر جرج فلوید زانو زد و عذرخواهی کرد؟؟؟مقصران زندان رفتند؟؟گشت نفرت منحل شد،چی شد اخه؟؟؟یک کم عقل و شعور برای مردم قائل شوید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      22

      برای امثال تو هیچ عقل و شعوری نباید قائل شد.

  • ناشناس
    2

    امسال سال خونه....

  • ناشناس
    2

    چند نفر برای چرندیات تو اعتباری قائل هستند،
    خیلی بده خدا آدم را در نزد بندگانش خوار و ذلیل کند
    مردمان مظلومی که از جور رهروان شیطان به تنگ امده اند

    نظرات شما -
    • 32

      مردم مظلوم.یک مشت وحشی ریختید توی خیابون ادعا مظلومیت هم می کنید

    • 29

      غیر از اون نهایتا پونصد نفری که ریختید توی خیابون ک وحشی بازی در میارید بقیه اعتبار قایل اند خاطرت جمع.اگه قایل نبودن الان در کنار تو داشتن توی خیابون سطل اشغال آتیش می زدن

  • ناشناس
    0

    انقدر همش نزنید خوبان عالم😏

  • ناشناس
    1

    شما انجا بودی.دروع نگو

  • ناشناس
    0

    دکتر سردار دروغ نگو دکتر مهسا گفت عمل شده ربطی نداره وهم چنین نیرو امنیتی گذاشتی چون ترسیدید وچون پخش شده بود در ضمن ایرانیان مقیم ارمنستان چرا اونجا رفتن چون چاره‌ای جز رفتنواز نیست همه زمین آب و هوا وخشکی ومعادن وطلا وپول رو به اعراب دادید ومقداریش برای آینده خودتان

  • ناشناس
    4

    در ترکیه عراق و نواحی مرزی ایران همواره کوموله ها به خاطر خصلتی که دارند ساز مخالف با دولت ها میزنند . درست برعکس ملی گراها که وطن برایشان حرف اول و آخر را میزند . کلا این طایفه همیشه مثل داعش اجیر دلار و اسلحه دیکتاتورها هستند . البته مشکل ملت ایران تبعیض و فساد در لایه لایه های مملکت است نه حجاب و این چرت و پرت ها که دغدغه یک مشت مرفه خاله زنک است.

  • ناشناس
    0

    آقای دیپلمات در این وقایع اخیر فقط چند پلیس کشته شد ولی پلیس هیچ از سلاح استفاده نکرد جوانان مردم را کشتید و الان اسمی را هم نمی آورید پلیس مثل بچه های مؤدب ایستاده بودند و معترضین به زعم اراذل با سلاح به آنان حمله کردند و آنها شربت شهادت!! را نوشیدند!!؟

  • ناشناس
    0

    خاک تو ...
    الفبای سیاست را نمی دانی چرا شدی وزیر امور خارجه
    گره های زندگی ایران و مردم رو باز کن اگه تو کارت هنر داری نه
    دردسرهاشان را بیشتر کنی
    این رو بدن من چوپان هم بلدم

  • ناشناس
    0

    دست ازسرمهسا امینی بردارید دیگه.بالا برید پایین بیایید این دخترنازنین براثر ترسی که بهش واردشد ترس ازنیروهای گشت ارشاد شما اونجاغریب بود پیش خودش میگفت چه برسرم میاد سکته کرد وفوت کرد چه خوشتون بیاد چه نیاد چه بپذیرید چه نپذیریدحتی یه بچه هم اینو میفهمه فقط شماها اصراربرنفهمی دارید

  • حمید خرازی
    0

    به چه جرمی یک مسافر را در شهر غریب بازداشت کردید؟؟.؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    ضرب المثل هست میگه گفتی بارور کردم اصرار کردی شک کردم قسم خوردی فهمیدم دروغ میگی این لقب دکتر وسردا واقعا برازنده شماهایی دروغگو و بیسواد نیست لطفا عقده ای هایی که زندکی رو برمردم تنگ کردید اون ۷ هزار میلیاردی وه دادن خرج کجا کردید و ازطرفی خودتون نرخ دلار رو بالابردید فقط یه حرف راست ازدهن رئیسی بیرو ن آومد اونم گفت که تورم بخاطر تحریم ها نیست چون هرچی پول طلا به سمت اعراب رفته و ازطرفی دماغ گنده وپینو کیوتو به قطر رفت که باقی مانده معادن که تفاله اش باشه به اونا بده چون چین وروسیه زودتر به حسابش رسیدن

  • مینا
    0

    جالبه آمبولانس که طبیعتا باید زود حاصر بشه دیرمیرسه ولی نیروی امنیتی خیلی زود تو بیمارستان حاضرمیشه... جای نیروی امنیتی تو ساختمان و راست تا با وحشی‌ها ی اونجا مقابله کنند. ن تو بیمارستان.... پس خودتون همه چیز رو برنامه ریزی کرده بودید... درضمن وزیر دروغگو ما همه صحبت‌های خانواده مهسا رو شنیدیم که گفتن دخترشون سالم بوده و گیرم مریض هم باشه چرا جلوی گشت ارشاد رو نمی‌گیرید که مردم رو راهی قبرستان نکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها