نماینده مردم مرودشت در مجلس:

درخواست بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس تحویل هیات رئیسه شد

نماینده مردم مرودشت در مجلس خبر داد که تقاضای ۱۸۵ نماینده برای بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد.

درخواست بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس تحویل هیات رئیسه شد

جلال رشیدی کوچی بیان کرد: ‌روز گذشته درخواست ۱۸۵ نماینده مجلس به منظور بازگشت طرح صیانت از کمیسیون مشترک به صحن مجلس را به رئیس مجلس شورای اسلامی تحویل دادم. ان‌شاءالله بر اساس آئین نامه داخلی مجلس با اولویت و در اولین زمان این درخواست در صحن مجلس اعلام وصول شده و به رای‌گیری گذاشته خواهد شد.

پس از تصویب ناگهانی کلیات طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک و به دنبال آن انتقادهای گسترده علیه مجلس، علی رغم اینکه با نظر هیات رئیسه مجلس این رای گیری ابطال شد، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد کمیسیون مشترک انتقاد کرده و نامه بازگشت این طرح از کمیسیون مشترک به صحن مجلس را امضا کردند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • 0

    مسئولان باید نبست به وعده هایی دروغین که داده اند پاسخگو و جواب گو باشند.
    و پاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است.
    هر جا ظلمی، اهانت، خیانت و ستم است رد پای دولت را می توان دید.

  • 0

    با سلام درکشورهای دیگربرای بازنشستگان تور سیاحتی حارج ازکشور میگذارن به هزینه دولت برای ماتور ماهیگری میزارن برای کم کردن رزق وروزی سکته زذن ما این کجا پاداش کار دهد ما کجا

  • ناشناس
    0


    از سال مهرماه سال 1389 تاکنون سالانه بیش از 999 هزار بار در مورد مشکلات کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور شکایت و اعتراض شده است و همچنان نیز ادامه دارد ولی متاسفانه هیچ توجهی نشده است چرا؟
    آقای نماینده! سوال بنده این است که چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت از مهرماه سال 1389 تاکنون به مشکلات کارکنان رسمی و بازنشستگان را پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده اند و هنوز هم پیگیری و بررسی و رسیدگی نمی کنند چرا؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها