افشاگری نماینده مرودشت از ارتباط پشت پرده مجمع تشخیص با مافیای خودرو

نماینده مردم مرودشت در رشته توئیتی نوشت: برای دومین بار، با ورود مجمع تشخیص مصلحت نظام بدون آنکه اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان در خصوص واردات خوردو وجود داشته باشد، مصوبه مجلس بی‌اثر شد.

افشاگری نماینده مرودشت از ارتباط پشت پرده مجمع تشخیص با مافیای خودرو

جلال رشیدی کوچی درباره حذف مصوب واردات خودرو سواری از بودجه 1401، در رشته توئیتی نوشت: 

۱ برای دومین بار، با ورود مجمع تشخیص مصلحت نظام بدون آنکه اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان در خصوص واردات خوردو وجود داشته باشد، مصوبه مجلس بی‌اثر و اجازه واردات ۷۰۰۰۰ خودروی سواری از لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف گردید! آیا ارتباط برخی از اعضای مجمع با خودرو‌سازان دلیل تصمیم است؟

۲ براساس قانون اساسی وظایف مجمع: تشخیص مصلحت و حل اختلافات میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان. حل معضلات نظام که از راه‌های عادی قابل حل نیستند پس از ارجاع رهبری به مجمع ارائه مشورت به رهبری در تعیین سیاست‌های کلی نظام بررسی و مشورت در اموری که رهبری به مجمع ارجاع می‌دهد.

۳ سوال اساسی اینجاست بحث واردات خودرو؛ آیا معضلی است که از راه عادی قابل حل نیست؟ یا تصمیم‌گیری راجع به این موضوع توسط مقام معظم رهبری به مجمع سپرده شده؟ یا اختلافیست بین مجلس و شورای محترم نگهبان؟ به نظر می‌رسد جواب هر سه سوال خیر باشد.

photo_2022-04-03_13-42-06

منبع: اقتصاد نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    0

    مافیا مافیا مافیا. سر چهارراه اگه دست فروشی هم بخواهی بکنی باید مافیا اجازه دهد .کشور امام زمان .

  • محمد گلکار خوزانی
    6

    باسلام
    متاسفانه مجمع تشخیص مصلحت نظام شرح وظایف خود را دارد و همانگونه که اشاره شده است کار مجمع تشخیص مصلحت نظام این نیست که قبل از عدم تائید مصوبه مجلس شورای اسلامی وارد شود و در صورت اختلاف بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان و اصرار مجلس شورای اسلامی بر مصوبه خود برای حل اختلاف به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع برای اصلاح مصوبه ارسال میگردد نه برای پاک کردن صورت مسئله.

  • ناشناس
    0

    اسمش روشه مصلحت نظام نه ملت

  • توحید
    0

    مگر نه داماد یکی از آقایان مجمع بیش از سیصد هزار خودرو احتکار کرده بود

  • خالدی
    0

    از قدیم گفتن پول را روی سنگ بگذاری سنگ اب می شود ، خودروسازان پول دارند وگرسنگانی محتاج پول !؟

  • ناشناس
    0

    مجمع تشخیص سرمایه

  • ناشناس
    0

    ایا مجلس در راس امور است،یا در قعر امور؟؟؟الان در قعر امور هم نیست،مجلس بی اثر و انرا به توپ بسته اند،یاد حضرت امام رحمت الله علیه به خیر که نیست تا ببیند،چطور مجلس و مردم از گردونه مدیریت کشور حذف شده اند

  • ناشناس
    0

    قراره اینا برن بهشت مردم برن جهنم،،،دزدان سرگردنه

  • ناشناس
    13

    خدایا ملت ما خوبند نمی دانم این نفوذیها تا کجا رخنه کرده اند که میخواهند ملت را از نظام دور کنند ولی ملت ما محکم هم جلو نفوذی ها هم مستکبرین بیگانه خواهد ایستاد به لطف خداوندمهربان

  • کسری
    0

    خدا لعنتتون کنه که فقط فکرجیب خودتونین خدا ازتون نگذره مردم دارن توبدبختی وبی پولی وگرونی دست وپامیزنندخا لعنتتون کنه

  • ...
    0

    شده جنگ اعصاب و جان و مال مردم .... ننگ به خیانت کار به مردم از بزرگ تا کوچکشون

  • ناشناس
    3

    لعنت بر ترامپ و نتانیاهو که اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد

  • دعای شب اول قبر
    0

    قالی کاخ کسری هزاران تیکه شد و بین پابرهنه ها تقسیم شد و حال نوبت خود ایران است.

  • ناشناس
    0

    اگر قراره آخوندا برن بهشت،من همون جهنم برم بهتره

  • ناشناس
    0

    قضیه خودرو درایران آنقدر پبچیده وسیاسی ومافیا
    هست که هبچ یک از قوا زورشان به این مافیا نمیرسد. کسی‌پشت‌پرده هست فقط مصلحت نظام رو سپر قرار دادند...انشالله‌ خداوند بزرگ حق این مردم مظلوم از ابن مافیا وظالم‌ها بگیرد وانشالله یه روزی رسوا میشوند . بلاخره ظلم هم اندازه دارد پر بشه سر ریز میکند ؟؟؟؟

  • علی
    0

    چه عرض کنیم. متاسفانه متاسفانه متاسفانه به این نتیجه رسیده ام که تلاشم در روستا مبنی براینکه روحانی امریکایی هست و مجلس فبلی راقبول نداشتم .اشتباه بوده . می گفتند روحانی به عمد قیمت خدمات و اجناس را بالامیبره تا مردم از تظام بدبین شوند . اما حالا که دوسال از مجلس انقلابی می گذرد ویکسال از دولت جدید . می بینم اینجور نبوده . از روحانی عذر می خوام از مجلس فبلی عذر می خوام. اینها بدتر از روحانی ومجلس قبلی هستند. شکر میگن بالای بیست هزار رسیده شکری که هفت هزار از روحانی تحویل گرفته شد. مرغ ۹ هزاری شده ۳۰ هزار. سیب زمینی ۳ هزاری شده ۱۵ هزار گندم سه هزاری برای مرغام می گرفتم شده ۱۰ هزار. . هزینه دارو درمان وهمه چیز بسیار گران شده. زنان روستای من سرسون برهنه شده. اقایان مجلس ودولت رییسی که شما که می گفتید روحانی و مجلس قدیمی لیبرالن . وما انقلابی عمل می کنیم واجناس را ارزان می کنیم و جلوی گرانی را می گبریم.چرا ؟؟؟؟ متاسفم برای خودم که شمارا باور کردم. از شما خواهش دارم نظر منه بزارید . باور کنید من نه امریکاییم نه دشمنم نه نفوذی . فقط درد دلم را می خوام به گوش مسئولان برسانم . هنوزم می گویم مرگ بر اسراییل ومرگ بر امریکا وال سعود. اما مجلس و دولت به داد اسلام برسید که با دروغ های شما اسلام در خطر هست. سیب زمینی را به ۴ هزاربرگردانید. سیمان را به ۲۵ هزار. برنج وروغن وبقیه چیزها را ارزان کنید وگرنه دیگه بهتون رای نمیدهم ‌. دفعه دبگه این پنجا درثد مردم نمیان پای صندوق. به اقاهم پیام مرا برسانید . اگر دلسوز نظام وانقلابید پیام مرا بگذارید شما رابه صاحب رمضان قسم پیام مرا بگذارید .از هیچ اخدی نترسید . من خیلی از دولت انقلابی ومجلس تنقلابی گلایه دارم. اما شما خبرنگاران باید درد دل منه بزارید تا بدست مسئولان برسد .از اموزش پرورش به خاطر راه اندازی مدارس ممنونیم.

  • علی
    0

    کشور را امام زمان نمی چرخونه مافیا میچرخونه والسلام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها