در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

کوچکی نژاد: وزیر پیشنهادی ورزش یک قهرمان ملی است

نماینده مردم رشت در مجلس تاکید کرد: این اولین بار است که یک وزیر ورزش از جامعه ورزشی که دارای تحصیلات و تخصص در این حوزه است به مجلس معرفی شده است.

کوچکی نژاد: وزیر پیشنهادی ورزش یک قهرمان ملی است

جبار کوچکی نژاد در جریان جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بیان کرد: در ابتدا به وزرای پیشنهادی که از فردا در مسند دولت خواهند نشست توصیه می کنم که توجه کنند تا شهید رجایی و شهید باهنر با گذشت حدود ۴۰ سال همچنان به عنوان الگوی دولتمردان مطرح هستند چرا که این عزیزان ساده زیست بودند و به مبارزه با فساد و انحرافات پرداختند.

رئیس فراکسیون ورزش در مخالفت با وزیر پیشنهادی به جای یک نقد عمیق بر برنامه ها بیشتر به شعار و تهمت پرداخت.

وی در ادامه اظهار کرد: ما باید براساس آیین نامه برنامه پیشنهادی وزرا را بررسی کنیم در بحث تخصص و مدرک تحصیلی وزیر پیشنهادی هیچ اشکالی وجود ندارد ایشان اولین وزیری هستند که از درون جامعه ورزشی به مجلس معرفی شده و یک قهرمان ملی به شمار می رود. کل جامعه ورزشی از انتخاب ایشان نیز خوشنود هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ایشان را رئیس قوه قضاییه پیشین به مجلس معرفی کرده است که قطعا از پرونده های فساد مطلع است و اگر فسادی بود ایشان را به مجلس معرفی نمی کرد. ایشان از آنجا که تخصث داشت و در بخش خصوصی به آن نیاز داشتند با آنها همکاری کرد اینکه می گویند در ورزشهای لاکچری مشغول هستند صحیح نیست ایشان قهرمان دوومیدانی بوده که ورزش مستضعفین جامعه است حال ایرادی دارد که در رشته های فرعی دیگر نیز تخصص داشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: علت حمایت همه ورزشکاران از ایشان این است که اخلاق ورزش حکم می کند که در میدان رقابت باهم به رقابت بپردازد و در خارج میدان جوانمردانه روی یکدیگر ببوسند. ایشان به علت توانمندی برگزیده شدند.

وی افزود: در برنامه ایشان ورزش همگانی و ورزش قهرمانی که دو عنصر مهم است مورد توجه قرار گرفته است با توجه به شرایط کرونایی توجه به ورزش همگانی برای همه ضروری هست توجه به اردوهای تدارکاتی، توجه به ورزشهای قهرمانی، ورزشهای مدال آور المپیکی و بازنگری در نظام جامه باشگاه داری از نقاط قوت برنامه ایشان است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها