آغاز کار رسمی سجادی در وزارت ورزش

سید حمید سجادی با حضور در ساختمان وزارت ورزش و جوانان، رسما کار خود را آغاز کرد.

آغاز کار رسمی سجادی در وزارت ورزش

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز پنجشنبه چهارم شهریور طی مراسمی کار رسمی خود را در وزارت ورزش و جوانان آغاز کرد.

در این مراسم مهدی علی نژاد معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی معاونت همگانی و امور فرهنگی وزارت ورزش و سایر کارکنان این وزارتخانه نیز حضور داشتند.

سجادی یکی از مهم ترین برنامه های خود را پیگیری اساسنانه جدید فدراسیونهای ورزشی عنوان کرد و افزود: اساسنامه اگر اشتباه نکنم ۸ الی ۹ آیین نامه نیاز دارد که در اینجا یک مقدار سختی کار متفاوت است، به دلیل این که در اساسنامه جدید فدراسیونهای ورزشی آیین نامه ها باید به تصویب مجامع فدراسیونها برسد.

آغاز کار رسمی سجادی در وزارت ورزش

وی همچنین گفت: باید در اولویت، مجامع فدراسیونها را هر چه سریعتر تشکیل دهیم، آیین نامه ها باید آماده باشند تا به تصویب برسند، بنابراین یک کار فوق العاده مهمی است.

سجادی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه ها که باید پیگیر آن باشیم تفاهمنامه با مراکز آموزشی است که در دستور کار است، بسیاری علاقه مند هستند که این تفاهمنامه ها تنظیم و منعقد شوند، اجازه دهید که رونمایی از تفاهمنامه ها در روزهای آینده قطعی شود. مثلا یک مورد که می توان به آن اشاره کرد تفاهمنامه ای که در گذشته با شهرداری داشتیم با دانشگاه آزاد نیز داشته باشیم، دانشگاه آزاد ظرفیت فوق العاده ای در ورزش کشور دارد و حیف است که این تفاهمنامه وجود نداشته باشد. البته این را به عنوان مثال عنوان کردم.

آغاز کار رسمی سجادی در وزارت ورزش

وی گفت: تشکیل ستاد عالی بازیهای آسیایی از دیگر برنامه های پیش رو است، بازیهای آسیایی رویدادی است که مثل برق و باد به آن می رسیم که باید آماده این رویداد شویم، بازیهای مقدماتی جام جهانی فوتبال نیز که خبرهای خوبی در این زمینه رسیده که شاید بتوانیم میزبانی را در ایرانی داشته باشیم، مرحله نهایی آن در حال طی شدن است اگر این اتفاق مهم رخ دهد.

آغاز کار رسمی سجادی در وزارت ورزش

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رئیسی
    0

    رسیدگی بہ تیم اسیای پیگیرباشدوحقی ازانھاگرفتہ نشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها