قالیباف: در روزهای آغازین سال۱۴۰۰ طرح«جهش تولید مسکن» را تصویب می‌کنیم

رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد : در روزهای آغازین سال۱۴۰۰ برای پشتیبانی از تولید،طرح مهم «جهش تولید مسکن» را تصویب می‌کنیم و حذف موانع قانونی صدور مجوزهای کسب وکار را کلید می‌زنیم.

قالیباف: در روزهای آغازین سال۱۴۰۰ طرح«جهش تولید مسکن» را تصویب می‌کنیم

محمد باقر قالیباف در صفحه توییتر خود با اشاره به به عنوان سال « تولید، پشتبانی ها، مانع زدایی ها » نوشت : «« ‏اهل جمله‌پردازی نیستم؛ در روزهای آغازین سال۱۴۰۰ برای پشتیبانی از تولید،طرح مهم «جهش تولید مسکن» را تصویب می‌کنیم و حذف موانع قانونی صدور مجوزهای کسب وکار را کلید می‌زنیم.

در ‎سال تولید تلاش خواهیم کرد «حمایت قانونی»از تولید را به طور عملیاتی در اولویت بدانیم و به مردم گزارش دهیم.»

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • OK
    0

    جهش و رونق تولید صادراتی با شعار و تصویب قانون اتفاق نمی افتد. جهش و رونق تولید صادرات محور مستلزم مؤلفه های متعددی است که زیر ساخت های آن در کشور ما بنا به دلایل متعدد که جای بحثش در اینجا نیست فراهم نیست. محال است با شعار و تصویب قانون بدون فراهم کردن زیر ساخت ها ، مقدمات ، داشتن ابزار و حمایتهای لازم بتوان به جهش و رونق تولید صادرات محور دست پیدا کرد. اگرچه ممکن است تصویب قانون به عنوان مقدمه کار شرط لازم و تسهیل کننده باشد ولی قطعاً شرط کافی نیست. حداقل با گذشت ۳۲ تا ۳۳ سال از پایان جنگ و آغاز سازندگی در کشور ما ، جهش و رونق تولید صادرات محور صرفاً در حد شعار باقیمانده و پیشرفتی نداشته است! وقتی صحبت از جهش و رونق تولید می شود منظور هر نوع تولیدی از محصول و کالا و با هر کیفیتی نیست بلکه منظور صرفاً تولید صادرات محور و قابل رقابت با بازارهای جهانی است.

  • ناشناس
    0

    تا سازمان نظام مهندسی هست نه مهندسان به حقوق خودشون میرسن نه صاحبکاران رغبت به تولید مسکن دارند نمی دونم کدوم شیرپاک خورده ای این سازمان مسخره را درست کرد که پروانه ساختمان از خود ساختمان هم زمانبرترشد هم پرهزینه تر.

  • ناشناس
    0

    فعلا" که مسکن شده زمینه تبلیغات شماها اما در آخر هم مثل 4دهه گذشته غیر از چند برابر شدن قیمت چیزی از توش در نمی اید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها