مقدماتی جام جهانی قطر

صربستان در دقیقه ۹۰ رونالدو و یاران را از هواپیمای قطر پیاده کرد

در شبی که مدافع باتجربه پرتغال محروم بود، این تیم در دقیقه ۹۰ گلی را دریافت کرد که باعث از دست رفتن صدر جدول در شب پایانی مقدماتی جام جهانی شد.

صربستان در دقیقه ۹۰ رونالدو و یاران را از هواپیمای قطر پیاده کرد

در چارچوب هفته آخر مسابقات مرحله مقدماتی  جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه اول قاره اروپا، ۲ دیدار به طور همزمان  برگزار شد که طی آن‌ها نتایج زیر به دست آمد؛

پرتغال یک-  صربستان ۲

در این بازی رناتو سانچز خیلی زود و در دقیقه دوم پرتغال را پیش انداخت، اما دوشان تادیچ در دقیقه ۳۳ گل مساوی را برای صربستان به ثمر رساند.

این نتیجه تا اواخر بازی پا بر جا بود و در حالی که پرتغالی ها انتظار سوت پایان را می کشیدند تا راهی جام جهانی شوند، الکساندر میترویچ  در دقیقه ۹۰ گل دوم صرب ها را زد و ورق را برگرداند.

با این نتیجه صربستان که تا قبل از این دیدار به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرتغال در جایگاه دوم قرار داشت،  با ۲۰ امتیاز در رتبه اول ایستاد و به طور مستقیم جواز حضور در جام جهانی قطر را به دست آورد. پرتغال با ۱۷ امتیاز  در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله پلی آف شد.

لوکزامبورگ صفر -  ایرلند یک

در دیگر بازی این گروه لوکزامبورگ میزبان تیم ایرلند بود که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود ایرلند به پایان رسید.

شین دافی در دقیقه ۶۷ گل اول را برای ایرلند به ثمر رساند. اوگبنه در دقیقه ۷۵ اختلاف را به دو گل رساند و کالوم رابینسون در دقیقه ۸۸ نتیجه را ۳ بر صفر به سود ایرلند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    فرهاد مجیدی از سانتوس بهتره بخدا...کورم باشی میفهمی مربی پرتغال سطحش در حد لیگ محلاته ، یورو هم شانسی قهرمان شدن با این مربی داغون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها