جریمه ۲۵۰۰ پوندی برای هوادار ۱۱ ساله رونالدو

آدیسون ولان، دختر ۱۱ ساله ایرلندی، که در بازی گذشته برابر پرتغال وارد زمین شده بود به جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه ۲۵۰۰ پوندی برای هوادار ۱۱ ساله رونالدو

دو تیم پرتغال و جمهوری ایرلند در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

رونالدو در این بازی نتوانست دروازه حریف را باز کند اما پس از سوت پایان بازی و در حالی که این هوادار 11 ساله به سویش دوید، او را در آغوش گرفته و پیراهنش را به این دختر گریان اهدا کرد.

این دختر چنان احساساتی شده بود که پس از در آغوش گرفتن رونالدو شروع به گریه کرد و از دیدار قهرمانش از نزدیک بسیار خوشحال به نظر می‌رسید.

اما ولان در گفتگو با رادیو FM104 مدعی شد که باید به خاطر ورود غیرقانونی به زمین مبلغ 2500 پوند جریمه پرداخت کند. او در این باره گفت: «من به دلیل ورود به زمین جریمه شدم. پدرم این جریمه را پرداخت می‌کند. من از روی موانع پریدم. چون در ردیف دوم بودم، از روی ردیف اول و موانع پریدم. سپس به سمت زمین دویدم اما نیروهای امنیتی پشت سرم دویدند و دو نفر دیگر از گوشه دیگر آمدند بنابراین من به دویدن ادامه دادم.»

او اضافه کرد: «سپس شروع به فریاد زدن نام رونالدو کردم. او برگشت و من را دید و به آنها گفت رهایم کنند. بنابراین باز هم او را صدا کردم. او به سمت من آمد. من شوکه شده بودم و گریه می‌کردم و مدام می‌گفتم می‌توانم پیراهنت را داشته باشم؟ لطفا. لطفا. من هوادار پروپاقرص تو هستم.»

نیروهای امنیتی سپس این دختر 11 ساله را از زمین خارج کردند و او با خوشحالی پیراهنی که در دستش بود را رو به دوربین‌ها نشان می‌داد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اون پیرهنا چندین برابر جریمه میفروشه و کلی نفع میکند .شاید یه شگرد بوده .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها