ثروتمندترین مدیر فوتبالی را بشناسید/ پرز 1.7 میلیارد یورویی!

در فهرست 100 فرد ثروتمند کشور اسپانیا نام فلورنتینو پرز رئیس رئال هم به چشم می خورد و جالب اینکه او در جایگاه 12 قرار دارد.

ثروتمندترین مدیر فوتبالی را بشناسید/ پرز 1.7 میلیارد یورویی!

نشریه فوربس رده‌بندی 100 شهروند ثروتمند اسپانیا در سال 2021 را منتشر کرد که در این فهرست نام چند تن از رؤسا و مدیران باشگاه‌های فوتبال این کشور هم به چشم می‌خورد.

در این فهرست، ثروتمندترین چهره فوتبالی فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید است که نشریه فوربس دارایی او را یک میلیارد و 700 میلیون یورو تخمین زده است. بر این اساس پرز 74 ساله در رده دوازدهم ثرورتمندترین شهروندان اسپانیایی قرار گرفته است.

در این بین به جز پرز نام برخی دیگر از مقامات فوتبالی اسپانیا هم در این فهرست دیده می‌شود که فرناندو رویگ مالک شرکت پامسا و رئیس باشگاه ویارئال با ثروتی یک میلیارد و 400 میلیون یورویی جزو آنها است. رویگ با این دارایی نفر پانزدهم ثروتمندترین شهروند اسپانیا و دومین رئیس متمول لالیگا است.

پس از او خوسه الیاس یکی از اعضای هیئت رئیسه باشگاه بارسلونا با دارایی 900 میلیون یورویی نفر سی‌و‌یکم در میان ثروتمندترین افراد اسپانیا و سومین نفر در مدیران و رؤسای فوتبال این کشور محسوب می‌شود. همچنین میگل آنخل خیل مارین، مدیراجرایی باشگاه اتلتیکومادرید که دارایی‌اش 400 میلیون یورو تخمین زده می‌شود، نفر شصت‌و‌هفتم فهرست شهروندان اسپانیا و چهارمین رئیس یا مدیر ثروتمند لالیگا است.

در رده‌بندی 100 فرد ثروتمند اسپانیا هیچ ورزشکاری از این کشور دیده نمی‌شود اما در میان ورزشکاران اسپانیایی، رافائل نادال چهره سرشناس تنیس و فرناندو آلونسو راننده فرمول یک با دارایی 225 میلیون یورویی نفرات اول و دوم هستند و بعد از آنها سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید و بازیکن حال حاضر پاری‌سن‌ژرمن، آندرس اینیستا کاپیتان سابق بارسلونا و بازیکن فعلی ویسل کوبه و جرارد پیکه بازیکن بارسلونا که دارایی هر یک در حدود 100 میلیون یورو تخمین زده شده در رده‌های بعدی قرار دارند.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها