اظهارات خبرنگاران اسپانیایی درباره ال‌کلاسیکو:

نمایش بازیکنان بارسلونا مایه شرمساری بود

پس از گذشت دو روز از پیروزی رئال مادرید در برابر بارسلونا، صحبت‌ها درباره این بازی همچنان ادامه دارد.

نمایش بازیکنان بارسلونا مایه شرمساری بود

شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند روز یکشنبه در اولین ال‌کلاسیکوی فصل 22-2021 با نتیجه 1-2 در نوکمپ مقابل بارسلونا به پیروزی برسند و چهارمین پیروزی متوالی خود برابر این رقیب سنتی را جشن بگیرند.

این شکست فشارها بر رونالد کومان و بازیکنان بارسلونا را افزایش داد و صحبت‌ها درباره عملکرد این تیم در برابر رئال مادرید همچنان ادامه دارد. جمعی از خبرنگاران شناخته شده اسپانیایی صبح امروز در آ دیاریو حضور پیدا کرده و اظهاراتی را درباره این بازی مطرح کردند که در ادامه می‌خوانیم.

په‌په هررو: هیچکس در این تیم در حد و اندازه پیراهن بارسلونا نیست. عملکرد آنها و کسب نتایج مانند بی‌احترامی به پیراهن بارسلونا است. کاری که این 11 نفر با حضور در زمین انجام دادند مایه شرمساری بود. آنها حتی شایستگی حضور در زمین را نداشتند. من پیش از این شاهد حضور بازیکنانی چون استویچکوف و رونالد کومان در زمین بوده‌ام. سبک معروف بارسا چیزی است که باعث نابودی حریف می‌شود و از شرایط فعلی فاصله دارد.

ایرنه خونکرا: بارسا توانایی غلبه بر رئال مادرید را نداشت. رئال هم نیازی نمی‌دید که هفت گل به این تیم بزند. بازیکنان ناخودآگاه از فشارشان کم کردند. من اطمینان دارم که آنها توانایی مقابله با بایرن را دارند. شاید اگر تغییری روی نیمکت صورت بگیرد بتوان خیلی چیزها را از نو شروع کرد. از سوی دیگر رئال مادرید در شرایط خوبی قرار دارد. مودریچ در سال‌های پایانی فوتبالش است اما سایر اعضای این تیم بسیار جوان هستند و قدرت رقابت با هر تیمی را دارند.

روبرتو متئو: بهترین بازیکن بارسلونا، سرخیو بوسکتس بود که یکی از بهترین بازیکنان ده سال اخیر بوده است. اما شما نمی‌توانید همیشه انتطار واکنشی مشابه را داشته باشید. دی یونگ نیز بد به نظر نمی‌رسید اما دیپای اصلا در زمین دیده نشد.

خورخه لیانو: بارسلونا سطح و سبکش را از دست داده است. آنها به تیمی بسیار معمولی تبدیل شده‌اند. آنها تیمی بهتر از رئال سوسیه‌داد دارند اما انتظارات زیاد است. انتقال کریستیانو به یووه با شکست روبرو شد و مسی نیز در پی اس جی موفق نشده است. جدایی این بازیکنان شرایط را برای همه دشوار کرد.

ریکاردو سیه‌را: موقعیت بارسا را نمی‌توان در یک بحث بررسی کرد. بازیکنانی در حال حاضر در این تیم هستند که در گذشته بسیار درخشان بودند اما حالا افت کرده‌اند، بعضی دیگر شرایط بهتری در تیم‌های ملی دارند و مربی روی نیمکت قرار گرفته که نمی‌داند چطور باید از بازیکنانش به خوبی استفاده کند. بعضی از بازیکنان از شرایط فیزیکی خوبی بهره نمی‌برند، برای مثال آنسو فاتی به تازگی از مصدومیت برگشته و البته که باید به انتقادات بسیار از کومان نیز اشاره کرد. شرایطی که در حال حاضر در بارسا شاهد آن هستیم، حاصل اتفاقات بسیاری است که رخ داده است.

میگل کینتانا: بارسا سعی می‌کند که با نهایت توانش بازی کند. وقتی رئال 20 پاس ارسال کرده بود، بارسا به دنبال سایه بازیکنان حریف در زمین بود. اگر رئال به دنبال توپ رفته و برای تصاحبش تلاش می‌کرد، بارسا نمی‌توانست مانع از این کار شود چون مکانیزم درستی در زمین نداشته و از این نظر رشد نکرده است. فوتبال اسپانیا در حال حاضر فاصله زیادی با دوران اوجش گرفته، آنها پول کمتری دارند و نمی‌توانند مانند سال‌های گذشته پنج فوق ستاره را به لیگ خودشان اضافه کنند.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها