پایان کار ستاره کهکشانی در رئال مادرید

به نظر می رسد رئال مادرید رسما چراغ سبز خود را برای جدایی ادن هازارد نشان داده است.

پایان کار ستاره کهکشانی در رئال مادرید

سه سال از انتقال نافرجام ادن هازارد به رئال مادرید سپری شده و دیگر کسی در مورد ناکامی این سرمایه گذاری هنگفت تردیدی ندارد. این ستاره تکنیکی و بلژیکی دوران سختی را در سانتیاگو برنابئو پشت سر می گذارد و حالا دیگر ادن هازارد گزینه اول سرمربی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت نیست.

این بازیکن در اولین فصل حضور خود در رئال به دلیل مصدومیت های متوالی فقط 16 بازی در لالیگا بازی کرده و تنها یک بار گلزنی کرد. ادن هازارد در فصل بعدی نیز تنها 14 بازی انجام داد و حالا حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت باعث شده تا او بیشتر به حاشیه‌ و دیگر جایی در ترکیب ثابت رئال مادرید نداشته باشد.

کارلو آنچلوتی دیروز در مورد آینده ادن هازارد گفت: "هیچ وقت در دوران مربیگری خود بازیکنی را مجبور به ماندن در تیم خود نکردم و اگر کسی قصد جدایی دارد می تواند این کار را انجام دهد. در این مورد تردیدی ندارم."

بدین ترتیب هفته به هفته احتمال جدایی ادن هازارد از رئال مادرید بیشتر می شود و با توجه به دستمزد بالای این ستاره بلژیکی، احتمالا مدیران باشگاه نیز مشکلی با رخ دادن این اتفاق ندارند. در حال حاضر به نظر می رسد بازگشت به لیگ برتر محتمل ترین گزینه پیش روی ادن هازارد خواهد بود. مالکان جدید باشگاه نیوکاسل در روزهای ابتدایی حضور در این باشگاه به دنبال انجام یک انتقال بزرگ در فصل زمستان هستند و که کسی بهتر از ادن هازارد که هم شرایط خریدش دشوار نیست و هم در گذشته روزهای فوق العاده ای را در لیگ برتر پشت سر گذاشته است.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها