آن هاتاوی: من پاکِ پاکم!

آن هاتاوی، در گفت‌وگویی با مجله نیویورک‌تایمز گفت عهد بسته بود که مصرف نوشیدنی‌های الکلی را کنار بگذارد تا زمانی که پسرانش جاناتان و جان، هشت و چهار ساله بزرگ شوند.

آن هاتاوی: من پاکِ پاکم!

آن هاتاوی، چهل ساله، می‌گوید که از سال 2019 نوشیدنی‌های الکلی را ترک کرده، از زمانی که پسرانش را با حالت خماری به مدرسه رسانده، متوجه شده که دیگر علاقه‌ی به مصرف مشروبات الکلی ندارد. او می‌گوید که حالا پنج سال است که پاک است. آن هاتاوی، در گفت‌وگویی با مجله نیویورک‌تایمز  گفت عهد بسته بود که مصرف نوشیدنی‌های الکلی را کنار بگذارد تا زمانی که پسرانش جاناتان و جان، هشت و چهار ساله بزرگ شوند.

به نقل از دنیای تصویر ،آن به نیویورک تایمز گفت با وجودی که معمولا دباره این موضوع حرف نمی‌زند اما بیش از پنج سال است که لب به مشروب نزده و از نگاه خودش نقطه عطفی به شمار می‌رود.« چهل سالگی حس یک هدیه را دارد.راستش را بخواهید از بکار بردن واژه میانسال تردید دارم چون می‌توانم برچسب بخورم و همین امروز آخر وقت ماشین بهم بزند! ما که نمی‌دانیم میانسالی چیست. ما هیچ چیزی نمی‌دانیم!»

آن هاتاوی در شوی الن دجنرس در سال 2019 گفته بود که دارد اعتیاد به نوشیدنی‌های الکلی را به خاطر پسرانش ترک می‌کند. «ایده تو/The Idea of You» جدیدترین فیلمی است که از او اکران خواهد شد. همچنین هاتاوی در «مریم مقدس» و «خیابان فلاورویل»  قرار است مقابل دوربین برود.

بیوگرافی آن هاتاوی

آن هاتاوی (Anne Hathaway) که در بروکلین، نیویورک سیتی به دنیا آمد، بازیگر، خواننده و تهیه کننده آمریکایی است. آن جوایز بسیاری از جمله جایزه اسکار، جایزه امی و جایزه گلدن گلوب دریافت کرده.

خاطرات پرنسس، شیطان پرادا می‌پوشد و جین شدن از جمله فیلم‌های موفقی هستند که او در آنها حضور داشته است.

از ابتدای امسال آن هاتاوی با ایفای نقش‌های برجسته جدیدی دوباره به کانون توجه بازگشت. اول، حضور او در سریال ما سقوط کردیم (We Crashed) بود. بعد از آن، او برای تبلیغ فیلم زمان آرماگدون که در آن مقابل اسکار آیزاک و جرمی استرانگ بازی می‌کند، روی فرش قرمز کن رفت و در صحنه فیلمبرداری فیلم هیجان‌انگیز غریزه مادران با جسیکا چستین دیده شد.
از ۱۸ سالگی‌اش تا به امروز که ۴۰ ساله شده است، با تلاش بسیار در نقش‌های متنوعی نامش را ماندگار کرده‌ و فهرستی از فیلم‌های تماشایی برای طرفدارنش ساخته است. به افتخار رنسانس مداوم این بازیگر در چهلمین سالگرد تولدش حقایق جالبی را که احتمالا درباره او نمی‌دانستید و ۵ تا از کاراکترهایی که با بازی او ماندگار شده‌اند را اینجا آورده‌ایم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امییییییییییر
    0

    درد و بلات بخوره تو سره مسولین ما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها