زندیا کولمن:

در کودکی «نان‌آور» خانواده بودم/ ای کاش به مدرسه رفته بودم

بازیگر «چالشگران» و «تلماسه» می‌گوید در سن بسیار کم «نان‌آور» خانواده بوده است.

در کودکی «نان‌آور» خانواده بودم/ ای کاش به مدرسه رفته بودم

 «زندیا کولمن» می‌گوید در سن بسیار کم «نان‌آور» خانواده خود بوده است. او در مصاحبه جدیدی با مجله «ووگ» از نگاه خود به کودکی و بزرگسالی می‌گوید.

بازیگر «تلماسه» و «چالشگران» می‌گوید: «نمی‌دانم چقدر حق انتخاب داشتم. احساسات پیچیده‌ای نسبت به بچه‌‌ها و شهرت و دیده شدن در انظار عمومی دارم، یا یک کودک بازیگر بودن.»

او ادامه می‌دهد: «موارد بسیاری از آسیب‌دیدگی را [در بازیگران کودک] مشاهده کرده‌ام. فکر می‌کنم فقط حالا به عنوان یک بزرگسال شروع کرده‌ام به گفتن اینکه خیلی خوب یک دقیقه صبر کنید: من فقط آن کاری را کرده‌ام که بلد بوده‌ام، و این تنها کاری است که بلدم.»

زندیا مدت‌ها پیش از فیلم «مرد-عنکبوتی: بازگشت به خانه»  تجربه بازیگری مقابل دوربین را داشت. او می‌گوید: «تقریباً حالا فاز ناشادی نوجوانی را تجربه می‌کنم، چون پیش از این در واقع برایش وقت نداشتم.

فکر می‌کنم به سمت یک جایگاه بسیار بزرگسالانه پرتاب شده بودم: در اوایل نان‌آور خانواده بودم، و تغییر-نقش زیادی اتفاق می‌افتاد، و در واقع به شکلی یک بزرگسال شدم.»

بازیگر «سرخوشی»  ادامه می‌دهد: «حالا وقتی در بازیگری چنین لحظاتی تجربه می‌کنم – مثل وقتی که برای اولین بار بازیگر نقش اول فیلمی شدم که واقعاً قرار بود اکران شود – احساس پژمردگی می‌کنم و نمی‌توانم از همه اتفاقاتی که برای من می‌افتد لذت ببرم.» او اضافه می‌کند که شاید علتش کودکی نکردن باشد: «ای کاش به مدرسه رفته بودم.»

زندیا در «چالشگران» به کارگردانی «لوکا گوادانینو» که نقدهای مثبتی دریافت کرده نقش شخصیتی به نام تاشی را بازی می‌کند که زنی سی و چند ساله است.

او در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید خوشحال است که بالأخره از نقش‌های نوجوانانه عبور کرده است: «همیشه جایی در دبیرستان هستم. اما باید یادآوری کنم که هیچ‌وقت به دبیرستان نرفته‌ام.»

فیلم «چالشگران» از ۲۶ آوریل در آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: سی نما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    10

    سوالم اینه چرا اینطور خبرها رو برای جامعه ایرانی انتشار میدید؟
    ما الگوههای مناسب نداریم؟
    از باایمان ترین و بهترین و مناسب ترین و نجیب ترین و موفق ترین افراد ایرانی میتوان خبر منتشر کرد و الگو به مخاطب معرفی کرد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بانو یاسمین مقبلی بانو هایده که صداشوکلایدمن گفته بود شبه اپراست وحاصل تمرین بوده ازادگانی امثال کیمیاعلیزاده

    • بیا بشین
      0

      شما از طرف خودت حرف بزن نه از طرف جامعه
      حتما از چندهزار سال قبل اعراب بگه که بخاطر زن و کودک همسری جنگ میکردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها