اولین فرزند آقای بازیگر به دنیا می‌آید

بازیگر «ویچر» و «مرد پولادین» به زودی پدر خواهد شد.

اولین فرزند آقای بازیگر به دنیا می‌آید

 «هنری کویل» بازیگر ۴۰ ساله سریال «ویچر» (The Witcher) و فیلم «مرد پولادین» (Man of Steel) در مراسم افتتاحیه فیلم «وزارت جنگ ناجوانمردانه» (The Ministry of Ungentlemanly Warfare) تأیید کرده است که دوست دخترش «ناتالی ویسکوسو» به زودی اولین فرزندشان را به دنیا خواهد آورد.

به نقل از سی نما ، کویل که اولین بار آوریل سال ۲۰۲۱ با ویسکوسو در مکانی عمومی دیده شده بود به «اکسس هالیوود» می‌گوید: «برای خیلی هیجان‌زده‌ام. من و ناتالی هر دو هیجان‌زده‌ایم. بدون شک بیشتر خواهید دید.»

کویل در سال ۲۰۱۷ و در مصاحبه با «منز هلث» بریتانیا درباره پدر شدن گفته بود: «اگر روزی بچه‌دار شوم، می‌خواهم پدری باشم که می‌تواند دنبال آن‌ها بدود. اگر بچه‌دار شوم، حتی امروز کمی دیر شده. اما می‌خواهم پدری سالم و تندرست باشم، نه اینکه بلنگم و بگویم: «خیلی خوب، باید نفسی تازه کنم.»»

ویسکوسو که یک تهیه‌کننده تلویزیونی در ورتیگو اینترتینمنت استو اولین بار در مراسم افتتاحیه «انولا هلمز ۲» (Enola Holmes 2) در نیویورک با کویل روی فرش قرمز رفت. کویل دسامبر سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که با همکاری ویسکوسو اقتباس تلویزیونی از بازی ویدیویی «وارهمر ۴۰۰۰۰» (Warhammer 40,000) را می‌سازد. ویسکوسو در آن زمان نوشته بود: «فانتزی، هارر و علمی-تخیلی اساس زبان هنری من است، بنابراین وقتی هنری من را چند سال پیش با «وارهمر» آشنا کرد، فوراً احساس راحتی کردم.»

فیلم «وزارت جنگ ناجوانمردانه» ۱۹ آوریل در آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: سینما اعتماد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چقدر مهم بود
    راستی از چه پوشکی میخوان واسه نی نی استفاده کنن؟؟
    آخه این واسمون مهم تره 😂😂😁😁

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها