یک فیلم دیگر از میان محصولات امسال سینمای ایران، وارد فهرست ده فیلم پرمخاطب سینمای بعد از انقلاب شد/ فروش 9 میلیاردی روز جمعه‌ی سینما

فیلم سینمایی «هتل» با جذب چهارمیلیون و ۵۰۰ هزار مخاطب در ۸۰ روز، رتبه نهم پرمخاطب‌ترین فیلم تاریخ سینما را به نام خود کرد.

یک فیلم دیگر از میان محصولات امسال سینمای ایران، وارد فهرست ده فیلم پرمخاطب سینمای بعد از انقلاب شد/ فروش 9 میلیاردی روز جمعه‌ی سینما

فیلم سینمایی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران، مصطفی زندی و پیمان جزینی که از پنجم مهرماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده و از همان ابتدا با استقبال مخاطبان مواجه شده بود، با جذب حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مخاطب در مدت زمان کمتر از ۸۰ روز، به جمع ۱۰ فیلم پرمخاطب تاریخ سینمای ایران در جایگاه نهم این جدول رسید.

همچنین پیش از این و در مدت زمان ۳۵ روز پس از اکران، این فیلم سینمایی رتبه دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما را به نام خود کرده بود و هم‌اکنون نیز با فروش ۱۹۲ میلیارد تومان، به مرز فروش ۲۰۰ میلیارد تومان در سینماها رسیده است.

جدیدترین ساخته مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی روایت یک هتل پرماجرا و مهمان‌های ناخوانده‌اش است که پس از ورود دو مرد و چهار زن، موقعیت‌های چالش برانگیزی را رقم می‌زند.

پخش این فیلم سینمایی بر عهده شایسته فیلم است.

از سوی دیگر:

فروش سینمای ایران در هفته گذشته به بیش از ۳۵ میلیارد و ۶۴ میلیون تومان رسید. همچنین در این هفته ۸۴۴ هزار و ۵۳۳ نفر به تماشای فیلم‌های اکران شده پرداختند.

فروش سینمای ایران از ابتدای آذر تا ۲۴ این ماه به بیش از ۱۲۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان رسید که جمعه ۲۴ آذر با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۷۱۷ میلیون تومان، پرفروش‌ترین روز این ماه محسوب می‌شود. همچنین سه‌شنبه، ۲۱ آذر با ۲۶۳ هزار و ۱۱۰ نفر، پرمخاطب‌ترین روز هفته گذشته و این ماه بوده است. 

بر اساس این گزارش، در هفته گذشته به ترتیب، فیلم‌های «هتل» بیش از ۱۲ میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان، «ویلای ساحلی» بیش از ۹ میلیارد و ۴۸۴ میلیون تومان، «ورود و خروج ممنوع» بیش از ۳ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان، «فسیل» بیش از دو میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان، «بچه زرنگ» بیش از دو میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان، «جوجه تیغی» بیش از یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان، «مسافری از گانورا» بیش از ۷۴۵ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان و «نارگیل۲» ۶۳۰ میلیون و ۹۵۲ هزار تومان فروش داشتند.
فیلم‌های «حدود ۸ صبح» بیش از ۵۳۳ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان، «گیج‌گاه» بیش از ۴۳۲ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان، «عامه‌پسند» با فروش ۳۹۳ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان، «سلفی با رستم» با فروش بیش از ۳۷۸ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان، «ضد» با فروش ۳۳۹ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، «شهر هرت» با فروش ۳۰۴ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان و «جنگل پرتقال» با فروش بیش از ۱۲۱ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان به ترتیب در رتبه نهم تا پانزدهم جدول فروش هفته گذشته جای گرفتند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها