دورخیز «شماره 10» برای اکران عید فطر

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شماره 10» ضمن اشاره به اولویت اکران این فیلم در عید فطر، احتمال تأثیر منفی گرانی بلیت سینماها بر استقبال از فیلم‌ها در سال آینده را رد کرد.

دورخیز «شماره 10» برای اکران عید فطر
ابراهیم اصغری، درباره برنامه‌ریزی برای اکران عمومی فیلم «شماره 10» توضیح داد: «ترجیح ما این است که فیلم را در عید فطر اکران کنیم و امیدواریم شرایطش برای‌مان فراهم شود.
در ماه‌های اخیر شاهد خبرهای خوبی در عرصه اکران سینماها نبودیم و امید داریم که در سال جدید شرایط اکران در سینماها بهبود پیدا کند و ما هم بتوانیم فیلم «شماره 10» را با پشتیبانی مناسبی اکران کنیم.»
وی درباره بی‌رغبتی برخی صاحبان آثار به اکران فیلم شان گفت: «این حس و حال به شرایط سینمای ایران طی 3 سال گذشته به ویژه در ایام فراگیری ویروس کرونا بازمی‌گردد. تهیه‌کنندگان بخش خصوصی در این شرایط تمایلی به اکران آثار خود نداشتند.
در ماه‌های اخیر هم برخی مشکلات به‌ویژه مشکلات اقتصادی به این بی‌رغبتی دامن زده است. در ادامه هم از آن جایی که نوروز همزمان با ماه مبارک رمضان شده است، برخی صاحبان آثار نگران شرایط اکران فیلم‌شان بودند و احتمالاً به این دلایل است که همچنان شاهدیم تهیه‌کنندگان تمایل چندانی به اکران آثار خود ندارند.»
این تهیه‌کننده سینما تأکید کرد: «چرخه اکران باید به وضعیت حضور عادی مخاطبان به سالن‌های سینما بازگردد و اگر این اتفاق رخ دهد، طبیعتاً بازه‌های زمانی مانند عید فطر یا ایام تابستان، زمان‌های مناسبی برای اکران خیلی از فیلم‌ها مانند فیلم ما خواهد بود.
امید ما به این است که مخاطبان در این بازه زمانی به سینما بازگردند و از همه فیلم‌ها استقبال کنند.» اصغری درباره احتمال تغییر نسخه به نمایش درآمده از فیلم «شماره 10» برای اکران عمومی هم گفت: «به احتمال زیاد همان نسخه‌ای را که در جشنواره دیده شد، اکران عمومی خواهیم کرد.»
منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها