تکان‌دهنده مثل «پوست شیر»

چهارشنبه هفته قبل، قسمت دوم «پوست شیر3» ساخته جمشید محمودی منتشر شد و اتفاق مهمی که در این قسمت رخ داد، مخاطبان را در شوک فرو برد.

تکان‌دهنده مثل «پوست شیر»

تغییر زمان پخش سریال از ساعت 8 به 20 و سپس منتشر نشدن این قسمت در زمان مقرر به دلیل آن چه استقبال گسترده مخاطبان و وقوع مشکل فنی اعلام شد، موجی از انتقادها و نارضایتی مخاطبان را برانگیخت، اما پس از انتشار قسمت دوم و اتفاق ناگهانی آن، واکنش‌های مخاطبان به غافلگیری سریال معطوف شد. البته فیلم‌نت نیز اعلام کرد که اشتراک کاربران خود را به مدت سه روز، رایگان تمدید خواهد کرد.

غافلگیریِ تلخ

در حالی که قصه به لحظات اوج خود رسیده بود و مخاطبان منتظر رونمایی از چهره آدم‌ربا بودند، اما سریال، غافلگیری دیگری را برای مخاطبان رو کرد.

سرنوشت «ساحل»، یک بار دیگر خلاف پیش‌بینی تماشاگران پیش رفت و معمای سریال را پیچیده‌تر از قبل کرد. هویت آدم‌ربای قصه که از ابتدای سریال سوال بی‌جواب و غیرقابل پیش‌بینی مخاطبان بوده است، هنوز هم مبهم باقی مانده و ذهن تماشاگران «پوست شیر» را درگیر کرده است. این سریال برگ‌های برنده اصلی‌اش یعنی کشش، غافلگیری و غیرقابل پیش‌بینی بودن را همچنان حفظ کرده و به پرسروصداترین مجموعه نمایش خانگی تبدیل شده است، تا جایی که پس از انتشار قسمت دوم، اتفاقات آن واکنش‌های فراوان مخاطبان را برانگیخت و «پوست شیر» ترند اول توئیتر فارسی شد.

بخش زیادی از واکنش‌های مخاطبان این قسمت، مربوط به تکان‌دهنده بودن و تلخی فراوان آن است.

عده‌ای دیگر از مخاطبان نیز در حالی که غافلگیر شده‌اند، اما سناریویی را که برای سرنوشت «ساحل» چیده شده است، نپسندیدند و واکنش منفی نشان دادند.

بحث و گمانه‌زنی درباره هویت فرد اصلی پشت ماجرا و شخصیت‌های مرتبط با او نیز همچنان ادامه دارد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چقدر خنده‌دار
    واقعا عده‌ای هنوز این سریال رو می‌بینند؟؟؟
    آخر فیلم خواهید دید چقدر سرکار بودید
    سریال های پوچ ،توخالی و غیرواقعی!
    آن چه از دل برآید بر دل نشیند...

  • ناشناس
    0

    کار عوامل اسراییله .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها