وقفه پشت وقفه در مسیر «پوست شیر»

سریال محبوب نمایش خانگی برادران محمودی برای سومین بار با تاخیر منتشر خواهد شد.

وقفه پشت وقفه در مسیر «پوست شیر»

چهارشنبه 25 آبان‌ماه، در حالی که «پوست شیر» به قسمت هشتم و قصه آن به اوج رسیده بود، ناگهان «پایان فصل اول» بر صفحه نقش بست.

این مجموعه پیشتر نیز با وقفه‎‌ای کوتاه در زمان انتشار مواجه شده بود و حالا بی‌نظمی در پخش سریال ادامه دارد.

سکوت پلتفرم و منتشر نشدن توضیح رسمی درباره علت این توقف و تاریخ ادامه پخش این مجموعه، مخاطبان را سردرگم کرده است.

وقفه در انتشار قسمت 1 و 2

اوایل مردادماه همزمان با آغاز تبلیغات «پوست شیر»، تاریخ 30 شهریور به عنوان زمان پخش این مجموعه اعلام شد. ناگهان در روز انتشار قسمت اول، اطلاعیه فیلم‌نت مبنی بر پخش نشدن سریال به دلیل شرایط جامعه، در رسانه‌ها منتشر شد.

با توجه به تبلیغات تا آخرین لحظه و روند عادی انتشار دیگر تولیدات پلتفرم، این تصمیم مورد انتقاد مخاطبان قرار گرفت. پس از مدت کوتاهی، آن اطلاعیه حذف و قسمت اول «پوست شیر» با دو روز تاخیر منتشر شد. پخش قسمت دوم سریال نیز با حاشیه‌هایی همراه بود.

فیلم‌نت اعلام کرد انتشار قسمت‌های بعدی این مجموعه به زمان دیگری موکول شد و این قسمت 6 مهرماه منتشر نشد.

همزمانی حواشی اظهارنظرهای شهاب حسینی درباره اتفاقات اخیر و توقف در انتشار سریال، شائبه توقیف را در ذهن عده‌ای از مخاطبان به وجود آورد، اما خبر رسید که دلیل این اتفاق مشکل فنی بوده. سرانجام قسمت دوم پس از یک هفته تاخیر منتشر شد.

پایان فصل اول در اوج قصه

بدون هیچ اطلاع‌رسانی و توضیح قبلی درباره انتشار «پوست شیر» در قالب دو فصل، چهارشنبه دو هفته قبل ناگهان قسمت هشتم سریال به عنوان قسمت پایانی فصل اول منتشر شد! قسمت هشتم سرانجام کاملی نداشت و مشخص است که فصل‌بندی سریال از نیمه قصه، برنامه‌ریزی شده نبوده است. طبق خبری که تسنیم بنابر اعلام ساترا منتشر کرده، این مجموعه مشکلی برای پخش ندارد.

در حالی که هنوز قسمت‌های جدید فصل اول سریال مرحله تصویربرداری را سپری می‌کند، مدتی قبل علی سرتیپی مدیر فیلم‌نت، از برنامه‌ریزی برای تولید فصل دوم خبر داده بود! به گزارش تسنیم، انتشار سریال تا سه هفته آینده از سر گرفته می‌شود. به این ترتیب در طول هشت قسمت سریال، تا به حال سه بار وقفه میان انتشار «پوست شیر» ایجاد شده است.

قسمت اول با دو روز تاخیر و قسمت دوم با یک هفته تاخیر منتشر شده و قسمت نهم نیز در قالب فصل دوم احتمالا پس از سه هفته وقفه پخش خواهد شد. مشابه این اتفاق پیشتر برای سریال «خاتون» نیز رخ داده بود. به دلیل ابتلای بازیگران اصلی سریال به کووید – 19، روند تصویربرداری سریال دچار وقفه‌ شد بنابراین هشت قسمت ابتدایی در قالب «نیم فصل اول» و قسمت‌های باقی‌مانده سه ماه بعد، به عنوان «نیم فصل دوم» پخش شد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها