خوشحالی خانم بازیگر از بازنشستگی زودهنگام

به نظر می‌رسد میا واشیکوفسکی از بازنشستگی زودهنگام خود در صنعت هالیوود بسیار خوشحال است.

خوشحالی خانم بازیگر از بازنشستگی زودهنگام

میا واشیکوفسکی که از سن 15 سالگی به بازیگری مشغول است از دور شدن از صنعت سینما بسیار راضی است.

این ستاره 33 ساله که در فیلم‌های آلیس در سرزمین عجایب به کارگردانی تیم برتون نقش آفرینی کرده است، به اشتراک گذاشته است که در حال حاضر در کشور خود، استرالیا زندگی می کند و از زندگی خود «خیلی راضی» است.

در مصاحبه ای با IndieWire برای مجله پیپل، واشیکوفسکی در مورد تجربه خود در زمانی که در سیدنی بود صحب کرده است.

او در این مصاحبه اعلام کرد که تقریبا از سن 15 سالگی دائما در حال نقش آفرینی در پروژه‌های مختلف بوده است. میا در سال 2004 با بازی در سریال استرالیایی به نام «All Saints» فعالیت خود در عرصه بازیگری را آغاز کرد.

صحبت‌های خانم بازیگر درباره صنعت سینما!

او درباره بازنشستگی زودهنگام خود توضحی داد: «اگر بتوانم ‌قسمت‌هایی از هر دو را داشته باشم عالی است. ترجیح می‌دهم گهگاهی فعالیت خودم در صنعت فیلم و سینما را داشته باشم.

اما هرگز نمی‌خواهم به آن زمان بازگردم که دائم در پروژه‌های متفاوتی حضور داشتم. می‌خواهم کارهای بیشتری در زندگی انجام دهم. دیگر تنها بازیگری برایم کافی نیست.»

میا درباره صنعت هالیوود ادامه داد: «بخش‌های عالی بسیار زیادی در این صنعت وجود دارد. با این حال تصور عموم با واقعیت کاملاً متفاوت است.

حقیقت و شرایط کاری در این صنعت برای اخلاق و عادت‌های من مناسب نیست.  این صنعت به راحتی می‌تواند باعث شود تا یک فرد دیدگاه و شخصیت واقعی خود را از دست بدهید زیرا با شما بسیار عجیب رفتار می‌شود.

وقتی بازیگری تنها بخش زندگی شماست، بسیار عجیب است.»

آخرین نقش آفرینی میا واشیکوفسکی به زودی اکران خواهد شد. او در فیلم Blueback در نقش یک اقیانوس شناس که نوع ماهی کمیاب را کشف می‌کند حضور دارد.

اولین نمایش این فیلم در 3 مارس 2023 در ایالات متحده خواهد بود.

منبع: وقت صبح
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امییییییییییر
    0

    الان درده این ملته ایران بابازنشستگیه این خانوم حل میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها