هشدار هیو جکمن به هالیوود

بازیگر ۵۴ ساله استرالیایی تاکید کرد که توجه به مشکلات روانی در هنگام تولید فیلم ضروری است.

هشدار هیو جکمن به هالیوود

 هیو جکمن که در فیلم جدیدش (پسر) در نقش یک وکیل موفق ظاهر شده که با داشتن پسری نوجوان، دست به ازدواج جدید می‌زند و باید با افسردگی هم مقابله کند، از تجربیاتش در این فیلم گفت.

وی بیان کرد که پس از کرونا این اولین فیلم وی بود و با اضطراب جلوی دوربین می‌رفت. در عین حال هنگام ساخت فیلم پدرش را هم از دست داد. 

وی گفت در حالی که با یک مشاور درمانگر کار می‌کرده تا بتواند این فیلم را جلو ببرد، تهیه‌کنندگان فیلم نیز روان پزشکانی را در صحنه فیلم برداری به کار گرفتند تا در صورت نیاز، گروه بازیگران و عوامل فیلم بتوانند به آن‌ها کمک کنند.

این بازیگر تاکید کرد اولین باری بود که چنین چیزی را در فیلمی می‌دید و متوجه شد که چقدر حضور این پزشکان در صحنه به همه عوامل کمک می کند. وی افزود: «لازم است متخصصانی برای تضمین سلامت روانی در هنگام ساخته شدن فیلم‌ها حضور داشته باشند.»

طبق یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۱، از هر ۱۰ نفری که در تولید محصولات سینمایی و تلویزیونی کار می‌کردند، ۹ نفر نیاز به کمک در این زمینه داشتند.

هیو جکمن گفت که امیدوار است خود این فیلم نیز کمک کند تا گفت وگوهایی درباره سلامت روان، به فوریت در جامعه شکل بگیرد. وی افزود: «فقدان دانش، ناآگاهی و شرمندگی که در این زمینه وجود دارد چیزی است که باید خیلی سریع با آن مقابله شود.»

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها