بودجه یک میلیون دلاری «بچه زرنگ»

فیلم سینمایی «بچه زرنگ» به عنوان تنها پویانمایی حاضر در جشنواره فیلم فجر، ماجراجویی پسر بچه‌ای را که عاشق ابر قهرمان‌هاست، روایت می‌کند.

بودجه یک میلیون دلاری «بچه زرنگ»

این اثر، محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویاست. گروه هنر پویا در سال‌های قبل ساخت پویانمایی‌های سینمایی «شاهزاده‌روم» و «فیلشاه» را نیز در کارنامه خود داشته است.

حامد جعفری تهیه کننده پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» گفت: «این پویانمایی در قالب برنامه بلند مدت ساخته شده و به این نقطه رسیدیم که هر سال برنامه ای برای کودک و نوجوان داشته باشیم. ایده پردازی این پویانمایی هشت ماه طول کشیده است و به دلیل شیوع کرونا وقفه هایی داشت که در جشنواره نسخه اولیه آن به نمایش گذاشته شده است.»

جعفری با بیان این که این پویانمایی دو نسخه دارد، ادامه داد: «نسخه ایرانی برای کشورهای مسلمان و نسخه دیگر برای کشورهای غیرمسلمان است.

در نتیجه این پویانمایی دو نسخه داخلی و بین‌الملل دارد.» وی افزود: «برای محاسبه میزان هزینه باید با دلار هزینه آن را بسنجیم که کل هزینه ما حدود یک میلیون دلار شده است و برای بررسی بالا یا پایین بودن این مقدار باید سطح کار را در جهان بسنجیم.»

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها