انصراف یک فیلم از جشنواره فیلم فجر

تهیه کننده فیلم سینمایی «48 ساعت» در نامه ای به دبیر جشنواره فیلم فجر از نمایش این فیلم در جشنواره امسال انصراف داد.

انصراف یک فیلم از جشنواره فیلم فجر

تهیه کننده فیلم سینمایی «48 ساعت» در نامه ای به دبیر جشنواره فیلم فجر از نمایش این فیلم در جشنواره امسال انصراف داد.

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی «48 ساعت»، حاصل تلاش گروهی با انگیزه و دغدغه مند بوده است، اظهار کرد، از آنجا که مردم مخاطب اصلی و واقعی این اثر هستند و با توجه به عدم توفیق اکران این فیلم در بخش مردمی این دوره جشنواره، طی مشورت با عوامل دست اندرکار، تصمیم گرفتیم تا فیلم را از جشنواره خارج کنیم و در یک فرصت مناسب، آن را برای اکران عمومی آماده کنیم.

فیلم سینمایی «48 ساعت» تابستان و پاییز امسال در ایران و ترکیه فیلمبرداری شده و نسخه اولیه آن چندی پیش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، تلاش این گروه قرار بود مهمان نگاه مردم باشد ولی با مشکلاتی که پیش آمد و فرصت دیده شدن در نگاه مردم از این فیلم گرفته شد، تصمیم گرفتیم که به احترام آنها نسخه کامل و نهایی فیلم را در زمانی مناسب به اکران عمومی درآوریم.

فیلم سینمایی «48 ساعت» با بازی محسن قصابیان، مهدی زمین پرداز، ونوس کانلی، بهار نوحیان و با حضور جمشید هاشم پور، نخستین تجربه کارگردانی ابوذر حیدری در سینما است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «نمی‌دونم تا حالا تو زندگیت چقدر فرصت از دست دادی...اما این ۴۸ ساعت آخرین فرصته...»

فیلم سینمایی «48 ساعت به تهیه کنندگی: سیدمحمد صادق حسینی – سعید رضوی صالح و کارگردانی ابوذر حیدری و نویسندگی مهدی کیا و و مجری طرحی مهدس سلیمانی منصور در موسسه فرهنگی هنری مصیر تهیه شده است.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها