واکنش کرباسچی به بازداشت خبرنگار روزنامه هم‌ میهن

مدیر مسئول روزنامه هم‌ میهن به بازداشت خبرنگار این روزنامه واکنش نشان داد و گفت: الهه محمدی از سوی روزنامه به سقز رفت و مسئولیتی متوجه او نیست.

واکنش کرباسچی به بازداشت خبرنگار روزنامه هم‌ میهن

غلامحسین کرباسچی، درباره بازداشت خبرنگار این روزنامه گفت: اطلاع حاصل شد که خانم الهه محمدی خبرنگار گروه اجتماعی روزنامه هم‌میهن و از روزنامه‌نگاران برتر ایران، امروز و در پی احضار دادسرای اوین، در معیت همسرشان عازم دادسرا بودند که در میانه راه از سوی سرنشینان یک خودرو متوقف و بازداشت می‌شود. 
کرباسچی گفت: لازم است به اطلاع برسانم که ایشان از سوی روزنامه برای تهیه خبر مراسم خاکسپاری مرحومه مهسا امینی به سقز رفته بود و اخبار خود را به روزنامه ارسال می‌کرد که بخش‌هایی منتشر شد و بخشی نیز برای در اختیار قرار دادن مقامات رسمی در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: این نکته پیشتر نیز اطلاع‌رسانی شده بود. از این رو ایشان وظیفه حرفه‌ای اطلاع‌رسانی خود را انجام داده‌اند و از این جهت مسئولیتی متوجه ایشان نیست.
کرباسچی تاکید کرد: انتظار می‌رود با ذکر این توضیحات و پیگیری‌های وکیل محترمشان، هر چه زودتر شاهد آزادی خانم محمدی باشیم.

منبع: آخرین خبر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • محمد
    14

    یادت رفت چه گونه جلو اژهای به گریه افتادی خجالت نمیکشی مردم را به جان هم می اندازی اگر جای امثال تویی بودم تا آخر عمر خودم را به مردم نشان نمیدادم و از غصه دق می کردم به خدا قسم زبان شماها را باید برید که این گونه مردم را به اغتشاش کشاندید ...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اغتشاش اون مغز فسیلته

  • ناشناس
    3

    یعنی می فرمائید شما را به عنوان مدیر مسؤول یا صاحب امتیاز روزنامه هم میهن باید به جای خبرنگار دستگیر و بازداشت می کردند؟!

  • زرگانی دودره باز
    0

    سلام فرمانده فرمانده فرمانده فرمانده فرمانده فرمانده فرمانده فرمانده فرمانده فقرا فقیر تر شدیم خسته نباشیم درود سلام درود سلام درود بر

  • نیما
    2

    آقای کرباسچی اگراین کشتی سوراخ شود فرقه جنایتکاروآدمخواررجوی اول شمااصلاح طلبان راخواهند کشت ازبزرگ وکوچک به زنان حامله اتان هم به قول خودشان رحم نخواهند کرد گرگهای رجوی باکمک اربابانشان قصدنابوذی این کشوررادارند یعنی نقطه سرخط

  • ناشناس
    0

    در حکومت اسلام همه آزادند. حتی خبرنگاران(مارکسیست ها و کمونیست ها و ... که به بهای خیانت شون رو چشیدن). این اسلام عزیز همه را آزاد میخواهد اما در اوین.

  • ناشناس
    1

    چقدر ساده،مگه خودت را الکی شش سال زندان نکردن،وکیل و دادگاه کیلویی چند،هرچه از بالا گفتند همان حکم می شود،مگه ما در این کشور قاضی و دادگاه مستقل هم داریم؟؟؟

  • خاج مرتضی مداح همدانی
    0

    همش حرفه.چقدربایدازاسلام سواستفاده کرد

  • مجید
    0

    بخشی نیز برای در اختیار قرار دادن مقامات رسمی در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها