رونمایی از کتاب "فقه فضای مجازی" با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه

کتاب "فقه فضای مجازی" تالیف احسان کفشدار طوسی و محسن جهانگیری با حضور سیدبشیر حسینی و اساتید حوزه و دانشگاه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی رونمایی می‌شود.

رونمایی از کتاب "فقه فضای مجازی" با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه

در این کتاب ابتدا به تاریخچه فضای مجازی از منظر قرآن کریم، فقه و فقها اشاره شده و در فصول بعدی به اصول فقهی حاکم بر موضوعات فضای مجازی، مالکیت معنوی در فضای مجازی

آزادی بیان در فضای مجازی، ارتباط و خلوت با نامحرم در فضای مجازی، معاملات و ارزرمز‌ها و پول‌های فضای مجازی، بررسی فقهی تجارت و تبلیغات مجازی، پاپ آپ ها و ناتیف ها در تبلیغات

ممبر های فیک و ادِ اجباری، بررسی فقهی حقوقی، جعل هویت در فضای مجازی، بررسی سطوح اثرگذاری و تأیید انتشار اطلاعات در فضای مجازی، اثر فقهی و حقوقی، تصاویر و نماد‌ها و استیکرها در شبکه های اجتماعی و گستره حریم خصوصی کودکان زیر چتر ولایت والدین در فضای مجازی پرداخته شده است.

لازم به ذکر است؛ این اثر با توجه به نگاه همه جانبه به فضای مجازی می‌تواند مرجع خوبی برای مطالعه و کسب اطلاعات دینی برای فعالان حوزه فضای مجازی محسوب شود.

برای تهیه کتاب فقه فضای مجازی به صورت حضوری به فروشگاه انتشارات دانشگاه رضوی واقع در صحن امام حسن مجتبی علیه السلام حرم مطهر رضوی مراجعه کنید یا در سایت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می توانید به این لینک مراجعه کنید و با پیک رایگان آن را دریافت کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • نظرگو
    1

    فتوا و فقه شما در فضای حقیقی که هیچ دردی رو دوا نکرده و نتیجه اش رو داریم میبینیم، دارین برای مجازی هم نسخه میپیچید؟؟

  • ناشناس
    1

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها