اقدام عجیب هنرمند آلمانی در هیاهوی قرعه‌کشی جام‌جهانی؛

۶۵۰۰ توپ پر شده از شن در مقابل مقرر فیفا/ وجدان جهانی، مایه شرم هستی

یک هنرمند آلمانی در واکنش به هزاران کارگر کشته‌شده در قطر برای آماده‌سازی جام‌جهانی، ۶۵۰۰ توپ پر شده از شن را به مقابل مقرر فیفا در زوریخ برد.

۶۵۰۰ توپ پر شده از شن در مقابل مقرر فیفا/ وجدان جهانی، مایه شرم هستی

قطر میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۲ پس از اینکه سال‌ها خود را به سختی و با جدیت آماده میزبانی از بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا کرد، حالا چند ماه تا تحقق رؤیای میزبانی از بزرگان فوتبال جهان فاصله دارد.

اما این آماده‌سازی و روند سخت‌کوشانه با تاوان‌های زیادی برای افراد حاضر در قطر همراه شد و باعث کشته‌شدن هزاران کارگر در راه ساخت و تکمیل ورزشگاه‌ها شد.

روز گذشته و در هیاهوی قرعه‌کشی جام‌جهانی که در دوحه قطر با حضور ستاره‌های بزرگ جهان، مسئولان فیفا و نمایندگان کشورهای حاضر در جام‌جهانی برگزار شد اتفاق جالب توجهی رخ داد.

یوهانس تریب، هنرمند آلمانی در روز قرعه‌کشی جام‌جهانی قطر در اعتراض به ۶۵۰۰ کارگر کشته‌شده در راه آماده‌سازی جام جهانی قطر، ۶۵۰۰ توپ پر شده از شن را در مقر فیفا در زوریخ ریخت.

روی این توپ‌ها به زبان آلمانی نوشته شده بود:

"وجدان جهانی، مایه شرم هستی"

منبع: ایمنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بازوکا
    1

    واقعا که آدمیزاد محو هیایوی جام جهانی هست که یه مرتبه یه خبر اینجوری درمیاد و روح وروان انسان رو هزارریشتر تکون میده،انصافا اگر همچین خبری صحت داشته باشه که قطع ب یقین حقیقت هم داره چه جام جهانی،چه کشکی،خجالت بکشید،نیست ونابود بشید لعنتیهای آدم کش....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها