تست هوش/ فقط افراد خود محور و خودبین می توانند همه وزغ های داخل تصویر را پیدا کنند

آیا شما خودمحور هستید؟ کافی است بگویید چند تا قورباغه می بینید؟ تعدادی که پیدا کنید جواب را به شما خواهد گفت.

تست هوش/ فقط افراد خود محور و خودبین می توانند همه وزغ های داخل تصویر را پیدا کنند

 استفاده از تست هوش در حوزه های مختلفی از جمله روانشناسی، آموزش و انتخاب نیروی کار بسیار رایج است. با استفاده از این تست، می توان به راحتی میزان هوش یک شخص را بررسی کرد و مدیریت منابع انسانی، انتخاب رشته تحصیلی و تشخیص بیماری های شناختی و روانی را انجام داد.

 

.

.

.

.

.

تست هوش | فقط افراد خود محور و خودبین میتونن همه وزغ عای داخل تصویر رو پیدا کنن

تست بینایی آیا شما خودمحور هستید؟ کافی است بگویید چند تا قورباغه می بینید؟ تعدادی که پیدا کنید جواب را به شما خواهد گفت.

هر فردی یک سری رفتارهای مثبت و منفی دارد و زندگی خود را صرف تعادل در جنبه های مختلف می کند. آیا می دانید که گفتن “تفاوت دارو و سم در دوز است”؟ 

تست بینایی خود محور بودن

فرد خودمحور کسی است که رفتاری متمرکز بر خود و علایقش دارد. در تئوری، مهم است که لحظاتی را برای اولویت‌بندی خود و فکر کردن به سلامت و رفاه خود بیابیم، زیرا پذیرش هر چیزی که به ما تحمیل می‌شود می‌تواند شخصیت و حتی کیفیت زندگی ما را تخریب کند. اما این بدان معنا نیست که ما باید کاملاً حس جمعی را کنار بگذاریم.

ما مردمی اجتماعی هستیم که از ارتباطات برای تقویت روابط و ایجاد پل استفاده می کنیم و دقیقاً همین احساس اجتماعی بود که ما را به جایگاه امروزی رساند. برای مثال، دوستان، اعضای خانواده، همکاران و همسایگان، بخش مهمی از هر فرد هستند. تقویت پیوندهای بین نسل‌ها و گروه‌های مختلف می‌تواند تحمل بیشتری را برای تنوع و توانایی بیشتر برای دیدن تفاوت‌ها به عنوان چیزی سالم تضمین کند.

اگر می خواهید بدانید که آیا فردی خود محور هستید یا خیر، فقط این تست بینایی را انجام دهید، زیرا پاسخ می تواند به شما کمک کند رفتار خود را ببینید. تصویری را که در بالای سایت قرار داده ایم آنالیز کنید و سعی کنید تا جایی که می توانید قورباغه ها را پیدا کنید، این عدد درک مورد نظر شما را فراهم می کند.

پاسخ تست هوش:

دوباره نگاهی به تصویر تست بینایی آیا شما خودمحور هستید بیندازید:

1. از صفر تا دو قورباغه- تست بینایی

نگران نباشید اگر دوزیستان کم دیدید یا اصلاً مشاهده نکردید، در اینجا در این آزمون هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، آنها فقط می توانند سطح خود محوری شما را اندازه گیری کنند، بنابراین همه چیز معتبر است. در واقع، تصویر مایل به سبز می تواند کمی درک کسانی را که برای یافتن تعداد دقیق حیوان کوچک تصمیم گرفته اند، گیج کند. اگر پاسخ شما بین این اعداد است، بدانید که بیشتر از خودتان به دیگران فکر می کنید.

در برخی لحظات، این می تواند خوب باشد، روحیه جامعه را که در بالا در مورد آن صحبت کردیم، تقویت می کند، اما همچنین می تواند شما را وادار کند کاملاً خود را کنار بگذارید و شخصیت خود را تحت الشعاع نیازهای دیگران قرار دهید. مهم این است که به خودتان فکر کنید، مهم است که با دقت به خواسته های خود نگاه کنید، زیرا هیچ کس دیگری در جهان آن نقشی را که به شما تعلق دارد را پر نخواهد کرد. اگر طیفی وجود داشت، احتمالاً 5 تا 40 درصد خودمحور بودید و همیشه به سمت پایین گرد می‌شوید.

2. سه یا چهار قورباغه- تست بینایی

اگر سه یا چهار قورباغه دیده اید، بدانید که سطح خود محوری شما در محدوده تعادل مورد انتظار است. شایان ذکر است که بسیار مهم است که خود را در اولویت قرار دهیم، مخصوصاً زمانی که می‌دانیم می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.

اما این بدان معنا نیست که خدایی کردن فردگرایی راهی برای رفتن است، عمدتاً به این دلیل که وقتی با برخی از آسیب‌های اجتماعی مواجه می‌شویم، احساس می‌کنیم که می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم. این احساس واقعی است و باید ما را به سمت تعادل بین آنچه می خواهیم و آنچه باید به عنوان اعضای یک جامعه انجام دهیم، سوق دهد. اگر بخواهیم آن را اندازه گیری کنیم، احتمالاً بین 45 تا 65 درصد در سطح خود محوری قرار می گیرید.

3. پنج وزغ- تست بینایی

برای کسانی که کل قورباغه را دیده اند، این احساس فردگرایانه ممکن است در شخصیت آنها فریاد بزند. شاید به این دلیل که او در بسیاری از لحظات کنار گذاشته شده، شاید به این دلیل که فکر می کند لیاقت بیشتری از زندگی دارد یا به این دلیل که از تز “هر انسانی برای خودش” دفاع می کند. دلایل خیلی مهم نیست، اما حقیقت این است که آن افراطی که در ابتدای متن گفته شد را اشغال می کند.

رویارویی مطلق با مسائل می تواند مضر باشد، و به همان اندازه که شما فردی خودخواه نیستید، این روش همیشه در اولویت قرار دادن خود همیشه معتبر نیست. مواقعی وجود دارد که باید متواضع باشیم، اشتباهات خود و اهمیت دیگران را در زندگی خود بشناسیم. اگر درصدی وجود داشت، شما بین 70 تا 100 درصد خواهید بود که باعث ایجاد هشدار می شود.

منبع: سرگرمی روز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • استاد دانشگاه
    0

    اصلا تست بی ربط و بی خودی بود توجه به همه جزئیات و کشف همه وزغ ها ارتباطی به خود محور بودن ندارد

  • ناشناس
    0

    کسی که با دقت نگاه کند 5 قورباغه را به راحتی می بیند. در تربیت امروزی که با انواع تست ها و روشها، کودکان را ترغیب به درست و دقیق دیدن وا می دارند، شاید برچسب خودخواهی کمی دور از واقع باشد.

  • حمید ص
    0

    آیا می دانید که گفتن “تفاوت دارو و سم در دوز است” به چه معنی است؟ حس جمعی یعنی چه؟ احساس اجتماعی یعنی چه؟
    ارتباط بین تیتر و محتوا برای من هم واضح نیست.

  • فریاد
    0

    سلام
    هرکس آمد فکر کرد چیزی می داند بجای اینکه سنجش خودرا درانسانیت بودن خود شخص بکار بگیرد
    متاسفانه از نبود خرد کم بینی خودرا در دیگران تقسیم می کند ؟
    اما با این صدا چیزی را نمی شود از بین برد زیرا فقط صدا نبود بلکه اثر هم بود
    عمرا اگر متوجه بشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها