اشتباه تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنید

اگر تیزبین هستید پس مشکل این عکس را در طول 5 ثانیه پیدا کنید، این تست را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید و توانایی های شناختی تان را آزمایش کنید.

اشتباه تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنید

چقدر به جزئیات توجه دارید؟ اگر می خواهید جواب این سوال را بدانید پس آزمون شناسایی اشتباه مزرعه را حل کنید! با انجام این پازل تصویری نه تنها مهارت های بینایی خود را ارزیابی می کنید، بلکه سرگرم نیز می شوید.

همچنین برخی از تحقیقات جدید نشان می دهند که تست های هوش و معماها مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهند. یعنی با حل این گونه بازی های فکری، می توانید مغز هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تری داشته باشید.

آزمون شناسایی اشتباه مزرعه

مشکل تصویر چیست؟

در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، خوانندگان می توانند حیوانی را در حال چرا در مزرعه ببینند. یک اشتباه در تصویر وجود دارد و شما باید در عرض 5 ثانیه آن را تشخیص دهید.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

به کسانی که اشتباه تصویر را پیدا کرده اند تبریک می گوییم. کسانی که نتوانستند می توانند برای یافتن راه حل به بخش زیر بروند.

جواب

اشتباه تصویر مزرعه

جواب آزمون شناسایی اشتباه مزرعه این است که بز شاخ های قوچ را دارد.

تست های بینایی برعلاوه اینکه راهی عالی برای سرگرم شدن هستند، فواید زیادی نیز دارند.

اینگونه تست ها معمولا معماهایی هستند که با خلاقیت حل می شوند، نه با معادله ریاضی. مهم‌تر از همه، این پازل بینایی ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت تحلیل ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است.

منبع: خبرنامه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها