نماز خواندن در خیابان‌های هند مساوی است با مرگ

آژانس خبری فرانس‌پرس گزارش داد نخست وزیر گورگان، نیز مسلمانان را در صورت نماز خواندن در مکان‌های عمومی به حمله تهدید کرده است و تاکید کرد بعد از این در ایالت گورگان هرگز با ادای نماز در خارج از مساجد مماشات نخواهد شد و مسلمانی که در ملا عام نماز بخوانند با حمله و تعدی روبرو خواهند شد.

نماز خواندن در خیابان‌های هند مساوی است با مرگ

مسئولان بلندپایه ایالات هندی تهدیدات خود علیه شعائر دینی مسلمانان و ستم بر آنها را همچنان ادامه می‌دهند. این تهدیدات همزمان با فراخوان هندوها برای "نسل‌کشی" مسلمانان همراه شده‌است. نخست‌‌وزیر ایالت "هاریانا" مسلمانان را تهدید کرده در صورت نماز خواندن در بیرون از خانه و یا در مساجد با "مجازات سنگین" روبرو خواهند شد.

آژانس خبری فرانس‌پرس گزارش داد نخست وزیر گورگان، نیز مسلمانان را در صورت نماز خواندن در مکان‌های عمومی به حمله تهدید کرده است و تاکید کرد بعد از این در ایالت گورگان هرگز با ادای نماز در خارج از مساجد مماشات نخواهد شد و مسلمانانی که در ملا عام نماز بخوانند با حمله و تعدی روبرو خواهند شد.

راهب هندو: اسلحه به دست بگیرید و مسلمانان را بکشید! 

یک راهب هندی از همه هندوها خواست تا اسلحه به دست گرفته و همه مسلمانان را بکشند. در یک سخنرانی که راهب هندو در یک جشنواره مذهبی برای هندوها در منطقه "هاریدوار" در ایالت "اوتارکند" شمال این کشور ایراد کرد، هندوها را به نسل‌کشی و خشونت علیه مسلمانان شبیه آنچه در میانمار رخ میدهد فراخواند.

نماز خواندن در خیابان‌های هند مساوی با مرگ

در یک کلیپ ویدئویی که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی پخش می‌شود، یک راهب هندو روی تریبون ظاهر می‌شود و خواهان به دست گرفتن سلاح و نابود کردن همه مسلمانان است.

نمایندگان جامعه مدنی و سیاستمداران هندی خواستار پاسخگویی به سخنرانی‌های تحریک‌آمیز علیه مسلمانان و دعوت به خشونت علیه آنان در گردهمایی مذهبی هندوها در شمال این کشور شدند.

مولانا محمود مدنی، رئیس انجمن علمای هند، بزرگترین سازمان مسلمان در این کشور، به نوبه خود، خواستار برخورد شدید علیه برگزارکنندگان و سخنرانان گردهمایی مذکور شد.

این امر طی نامه‌ای که او پنجشنبه به وزارت کشور، کمیسیون ملی حقوق بشر، کمیته ملی اقلیت‌ها و نخست‌وزیر ایالت «اوتاراکند» ارسال کرد، منتشر شد.

مدنی می‌گوید: تحریک‌کنندگان هندو، صلح و هماهنگی جمعی در هند را تهدید می‌کنند، بنابراین من خواهان اقدام شدید علیه برگزارکنندگان و سخنرانان هستم.

او همچنین دولت را متهم کرد که چشم خود را بر ادامه سخنان نفرت انگیز علیه جامعه مسلمانان که به طور منظم علیه آنها انجام می شود، بسته است.

منبع: تابناک باتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حاعری
    1

    سلام صبح بخیر بعضی هندیان کاو پرست بی دین ارزش واحترام به حیوان می گذارند اما هم نوع خود را بخاطر خباثت وعناد با مسلمانان ارزشی قاعل نیستند ودم از آزادی وانسانیت می زنند در صورتیکه بویی از آن نبرده اند وسازمان ملل کر وکور هستند ببیند چه حتاکیهایی وکشتاری علیه مسلمانان جهان انجام می شود وهیچ عکس العملی انجام نمی دهند.

  • یادآوری
    2

    پس بندگان خدا بروند پشت میز جلسه نماز بخوانند !!؟

  • مات الدبن
    4

    خدا نکند ،تا ده سال آینده ایران هم مثل هند خواهد شد.آمیختگی دین با سیاست ، باعث از بین رفتن دین است.

  • ناشناس
    2

    مسعولین اعلام شرایط بنمایید تاهرچه سریعت راههای گریز از قوانین روبه برادرانتان درهند اعلام بفرماید الابرکت الاه

  • ناشناس
    0

    اولا رئیس حکومت خودش از افراطیهای هندو است.ثانیا,تعامل انسانها جاده یک طرفه که نمی تواند باشد.از یک طرف در کشور های اسلامی بازگشت به 1400 و چند سال پیش و تبلیغات ان در هندوستان و میان مسلمانان نا پاکستان باشد و هندیها و هندوها هم مانند گاندی بر عدم خشونت بمانند.این یک واکنش است و یک انتقام هم .انتقام غزنویهاو تیموریها و نادر.دنیای ناسیونالیزم هم که به اخر نرسیده است و در بسیارجاها تازه دارد شکوفا می شود.

  • ناشناس
    5

    به این کار میگن یک کار خدا پسند.مگه اینا خونه یا مسجد ندارند؟یا می‌خواند ریا کاری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها