پشت پرده یک استعفا و یک لغو تودیع/ در دفتر رییس‌جمهور چه خبر است؟

در هفته‌های اخیر دو استعفا، دولت تدبیر و امید را به شدت تحت تأثیر قرار داده است، استعفای سید حسن هاشمی و محمدجواد ظریف که در هر دو رد پای دفتر و یاران نزدیک رییس‌جمهور پررنگ است.

پشت پرده یک استعفا و یک لغو تودیع/ در دفتر رییس‌جمهور چه خبر است؟

آنطور که حسام‌الدین آشنا تلویحا اشاره کرده که برخی ناهماهنگی‌ها موجب عدم حضور ظریف در دیدار بشار اسد شده است و اسناد به دست آمده نشان می‌دهد یکی از علت‌های لغو مراسم تودیع حسن هاشمی-که به دلیل اختلاف نظرهای جدی با نوبخت و عدم همکاری سازمان برنامه استعفا داد- نیز برنامه‌ریزی عجیب دفتر رییس‌جمهور در اختصاص تنها پنج دقیقه سخنرانی به هاشمی برای تبیین عملکرد ۶۰ ماهه خود بوده است!
اینکه این ناهماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های عجیب از ناحیه دفتر رییس‌جمهور عمدی است یا غیر عمدی خود جای تأمل جدی دارد چرا که دولت را به شدت تضعیف کرده است!

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مامایی
    0

    هر کی میرسه ی تیر هوایی خالی میکنه

    نظرات شما -
    • علی سلامات جانبازجنگ
      0

      برای ملت چکارکردیدهمه اش جنگ جناحی یااصلاح طلب یااصول گرا فقط به منافع خودشون فکرمیکنن اخه سوریه ویمن ولبنان ازمردم رنج کشیده ما واجب ترن جوانان سوریه وفلسطین توی اروپا وآمریکا دارن عشق وحال میکنن بعدجوانان ساده مابرای دفاع ازخاک اجنبیها کشته میشون

  • کاربر ناشناس
    0

    خانه از پای بست ویران است خواجه درنقش ایوان است آقا وقتی وضیعت مملکت به این روز افتاده رییس جمهورش ۳ساعت درروز صرف رنگ کردن محاسن مبارکش می کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها